Przetargi.pl
UMW/AZ/PN-6/16 Remont Sali wykładowej w ramach projektu pn. PRZEBUDOWA SALI WYKŁADOWEJ WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ I ZAPLECZEM HIGIENICZNO-SANITARNYM W BUDYNKU KATEDRY I KLINIKI DERMATOLOGII, WENEROLOGII I ALERGOLOGII ul. Chałubińskiego 1, 50-368 Wrocław.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2016-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UMW/AZ/PN-6/16 Remont Sali wykładowej w ramach projektu pn. PRZEBUDOWA SALI WYKŁADOWEJ WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ I ZAPLECZEM HIGIENICZNO-SANITARNYM W BUDYNKU KATEDRY I KLINIKI DERMATOLOGII, WENEROLOGII I ALERGOLOGII ul. Chałubińskiego 1, 50-368 Wrocław.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót do wykonania: 1. Wykonanie niezbędnych otworów w stropodachu nad salą wykładową na potrzeby przejścia przez niego instalacji sanitarnych. 2. Wymiana dwóch wskazanych pól istniejącego świetlika na pełne wypełnienie z przeznaczeniem na przejście przez nie projektowanych instalacji wentylacji mechanicznej. 3. Wykonanie wpięcia wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych, niskoprądowych, wodnych i kanalizacji sanitarnej oraz rozprowadzenie wskazanych w części rysunkowej instalacji wewnętrznych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu. 4. Budowa stopni podestu widowni łącznie z wypełnieniem przestrzeni pomiędzy istniejącym podestem a ścianami zewnętrznymi (klapy rewizyjne dla umożliwienia otwarcia okien oraz dostępu do przestrzeni poniżej). 5. Wydzielenie przeciwpożarowe stref pożarowych, budowa ścianek działowych oraz montaż stolarki wewnętrznej, w tym w klasie odporności ogniowej. 6. montaż sufitów podwieszonych wraz z oprawami oświetleniowymi, głośnikami i urządzeniami końcowymi instalacji mechanicznej. 7. Wykończenie powierzchni ścian, podłóg i sufitów oraz odpowiednie dla planowanej funkcji wyposażenie wnętrz. 8. Wykonanie pionowych kanałów wentylacji pomieszczeń WC i szatni. 9. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej Sali wykładowej. 10. Wykonanie instalacji pomieszczenia technicznego. 11. Wymiana istniejących grzejników w Sali wykładowej. 12. Wykonanie wpięcia przewodu wody hydrantowej do istniejącej na terenie szpitala instalacji i doprowadzenie do remontowanego obiektu. 13. Montaż hydrantu p.poż. ? 25 i połączenie go z wykonaną instalacją p.poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00 - 100. 2. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, - z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -tekst jedn. - Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, z późn. zm. 4. Postanowienia dotyczące wadium wnoszonego w pieniądzu - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BZ WBK S.A. 16 O-Wrocław, o numerze: 72109024020000000630000428 z dopiskiem: Wadium w przetargu nr UMW - AZ - PN - 6 - 16 na Remont Sali wykładowej w ramach projektu pn. PRZEBUDOWA SALI WYKŁADOWEJ WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ I ZAPLECZEM HIGIENICZNO-SANITARNYM W BUDYNKU KATEDRY I KLINIKI DERMATOLOGII, WENEROLOGII I ALERGOLOGII ul. Chału-bińskiego 1, 50-368 Wrocław - Do oferty zaleca się dołączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego. - Wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. - Postanowienia dotyczące wadium wnoszonego w pozostałych formach - Gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniężna gwarancji, poręczenia - oryginał dokumentu wadium należy osobno umieścić w kopercie zawierającej ofertę lub dostarczyć przed upływem terminu składania ofert do siedziby Zespołu ds. Zamówień Publicznych UMW przy ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, do pokoju nr 3A 110.1. - W wypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji - poręczenia Zamawiającego, gwaranta - poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją - poręczeniem, - kwotę gwarancji - poręczenia, - termin ważności gwarancji - poręczenia, nie krótszy niż termin związania ofertą, wraz z oświadczeniem gwaranta - poręczyciela o nieodwołalności zabezpieczenia w okresie jego ważności, - zobowiązanie gwaranta - poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty kwoty gwarancji - poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. - Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. - Zasady zwrotu wadium. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji przedmiotu zamówienia - max. 20 tygodni od daty podpisania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl ; link ZZP 2016 Przetargi ; UMW/AZ/PN-6/16
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach