Przetargi.pl
Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7 145 900 złotych na budowę dróg wchodzących w skład inwestycji pod nazwą /BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO/DOLINA ZIELAWY/ / realizowanej w ramach RPO Województwa Lubelskiegona lata 2007 -2013

Urząd Gminy Podedwórze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 379 52 27 , fax. 0-83 379-50-08
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Podedwórze
    Podedwórze 44 44
    21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
    tel. 0-83 379 52 27, fax. 0-83 379-50-08
    REGON: 00053800100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-podedworze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7 145 900 złotych na budowę dróg wchodzących w skład inwestycji pod nazwą /BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO/DOLINA ZIELAWY/ / realizowanej w ramach RPO Województwa Lubelskiegona lata 2007 -2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa, polegająca na udzieleniu Gminie Podedwórze krótkoterminowego kredytu inwestycyjnego w kwocie 7 145 900 zł Słownie: (siedem milionów sto czterdzieści pięć tysięcy dziewięćset złotych) na realizację inwestycji pod nazwą /Budowa dróg gminnych wchodzących w skład obszaru turystycznego /Dolina Zielawy/ realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Wartością zamówienia są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków. Spełnianie wymaganych warunków, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w dz. VII na zasadzie /spełnia/lub /nie spełnia/ wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, albo z treści złożonych oświadczeń lub dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną następujące dokumenty a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ c) terminarz spłat kredytu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. d) stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy, oświadczenie, że 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 pkt 1 ust.1,2,3 i 8 Oświadczenie to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl w zakładce Przetargi z SIWZ
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach