Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Tryńcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-204 Tryńcza, Tryńcza 127
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6421221 , fax. 016 6421221
  • Data zamieszczenia: 2014-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
    Tryńcza 127 127
    37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie
    tel. 016 6421221, fax. 016 6421221
    REGON: 65090056500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tryncza.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Zamawiający ustala następujące warunki dotyczące zamówienia: 1) wysokość kredytu 2 500 000,00 PLN; 2) okres kredytowania od czerwiec 2014 r. do grudzień 2018 r.; 3) wypłata kredytu będzie uruchomiana sukcesywnie na przestrzeni od czerwca do grudnia 2014r.; dla potrzeby obliczenia kosztów odsetek za datę wypłaty całości kredytu przyjmuje się 16 czerwiec 2014r. 4) zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji 5) spłata odsetek w ratach kwartalnych, w terminach: -30.09.2014r. -31.12.2014r. -31.03.2015r. -30.06.2015r. -30.09.2015r. -31.12.2015r. -31.03.2016r. -30.06.2016r. -30.09.2016r. -31.12.2016r. -31.03.2017r. -30.06.2017r. -30.09.2017r. -31.12.2017r. -31.03.2018r. -30.06.2018r. -30.09.2018r. -31.12.2018r. 6) spłata kredytu w ratach kwartalnych, w terminach i kwotach: -31.03.2015r. w wysokości 156 250,00zł -30.06.2015r. w wysokości 156 250,00zł -30.09.2015r. w wysokości 156 250,00zł -31.12.2015r. w wysokości 156 250,00zł -31.03.2016r. w wysokości 156 250,00zł -30.06.2016r. w wysokości 156 250,00zł -30.09.2016r. w wysokości 156 250,00zł -31.12.2016r. w wysokości 156 250,00zł -31.03.2017r. w wysokości 156 250,00zł -30.06.2017r. w wysokości 156 250,00zł -30.09.2017r. w wysokości 156 250,00zł -31.12.2017r. w wysokości 156 250,00zł -31.03.2018r. w wysokości 156 250,00zł -30.06.2018r. w wysokości 156 250,00zł -30.09.2018r. w wysokości 156 250,00zł -31.12.2018r. w wysokości 156 250,00zł 7) oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR dla terminu 3 miesięcznego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy; 8) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; 9) zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu; 10) zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu niewykorzystanego w części kredytu; 11) zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawanych zaświadczeń, opinii oraz ewentualne sporządzanie aneksów lub za wcześniejszą spłatę kredytu; 12) zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego dokonania wcześniejszej spłaty rat kapitałowych kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów; 13) naliczanie odsetek od momentu uruchomienia kredytu kwartalnie za faktyczną liczbę dni odsetkowych oraz faktyczną wykorzystaną i niespłaconą wartość kredytu; 14) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Bankiem będą dokonywane w PLN (złotych polskich); 3. W ofercie należy podać łączny koszt kredytu tj. wibor+marżę, który będzie jedynym kryterium wyboru oferty; 4. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i US oraz, że wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów regulowane są na bieżąco. 5. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający do SIWZ załącza następujące dokumenty: 1) Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce /deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do 31.12.2013r.; 2) Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności za okres od początku roku do 31.12.2013r.; 3) Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za okres od początku roku do 31.12.2013r.; 4) Rb-27 S roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do 31.12.2013r.; 5) Rb-28 S roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do 31.12.2013r.; 6) Uchwała budżetowa Gminy Tryńcza na rok 2014; 7) Uchwała nr 12/10/2014 z dnia 5 lutego 2014r. składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu, przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Tryńcza na 2014r.; 8) Uchwała nr 12/27/2014 z dnia 5 lutego 2014r. składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Tryńcza; 9) Uchwała nr XLIV/334/2014 Rady Gminy Tryńcza z dnia 8 kwietnia 2014r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014r.; 10) Uchwała nr XLIV/335/2014 Rady Gminy Tryńcza z dnia 8 kwietnia 2014r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego w 2014r.; 11) Uchwała nr XLIV/337/2014 Rady Gminy Tryńcza z dnia 8 kwietnia 2014r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Tryńcza; 12) zarządzenie nr 43/05/2014 Wójta Gminy Tryńcza z dnia 6 maja 2014r. w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie o wydanie opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego; 13) Uchwała nr 12/15/2014 z dnia 22 maja 2014r. składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o możliwości spłaty przez Gminę Tryńcza długoterminowego kredytu w kwocie 2 500 000,00zł; 6. Dodatkowe sprawozdania finansowe są do wglądu w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Tryńczy. 7. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów wymienionych w przedmiocie zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tryncza.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach