Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Gmina Urszulin ogłasza przetarg

  • Adres: 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5713001 , fax. 082 5713001
  • Data zamieszczenia: 2011-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urszulin
    ul. Kwiatowa 35 35
    22-234 Urszulin, woj. lubelskie
    tel. 082 5713001, fax. 082 5713001
    REGON: 11019787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.mbnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów 1. Kwota kredytu 1.000.000,- zł; 2. Okres kredytowania - od podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. 3. Do wyliczenia należy przyjąć uruchomienie kredytu w jednej transzy od m/ca czerwca 2011 r. Do wyliczenia kosztów kredytu należy przyjmować uruchomienie kredytu 15 czerwca 2011 roku. 4. Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała we wskazanych miesiącach do końca każdego miesiąca, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 29.06.2012 r. włącznie. Spłata pierwszej raty w czerwcu 2012 r., a ostatniej raty w grudniu 2020 r., z możliwością wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobrania od tej czynności prowizji lub opłat przez bank. Harmonogram spłaty rat kapitałowych 30.06.2012r. -10 000,00 zł. 31.03.2019r. - 40 000,00 zł. 31.10.2012r. - 10 000,00 zł. 30.06.2019r. - 40 000,00 zł. 31.03.2013r. - 10 000,00 zł. 30.09.2019r. - 40 000,00 zł. 30.06.2013r. - 10 000,00 zł. 30.11.2019r. - 40 000,00 zł. 30.09.2013r. - 10 000,00 zł. 28.02.2020r. - 20 000,00 zł. 30.11.2013r. - 10 000,00 zł. 31.03.2020r. - 30 000,00 zł. 31.03.2014r. - 10 000,00 zł. 30.04.2020r. - 30 000,00 zł. 30.06.2014r. - 10 000,00 zł. 31.05.2020r. - 30 000,00 zł. 30.09.2014r. - 10 000,00 zł. 30.06.2020r. - 30 000,00 zł. 30.11.2014r. - 10 000,00 zł. 31.07.2020r. - 30 000,00 zł. 31.03.2015r. - 10 000,00 zł. 31.08.2020r. - 30 000,00 zł. 30.06.2015r. - 10 000,00 zł. 30.09.2020r. - 30 000,00 zł. 30.09.2015r. - 10 000,00 zł. 31.10.2020r. - 30.000,00 zł. 30.11.2015r. - 10 000,00 zł. 30.11.2020r. - 50 000,00 zł. 31.03.2016r. - 30 000,00 zł. 31.12.2020r. - 30.000,00 zł. 30.06.2016r. - 30 000,00 zł. 30.09.2016r. - 30 000,00 zł. 30.11.2016r. - 30 000,00 zł. 31.03.2017r. - 30 000,00 zł. 30.06.2017r. - 30 000,00 zł. 30.09.2017r. - 30 000,00 zł. 30.11.2017r. - 30 000,00 zł. 31.03.2018r. - 30 000,00 zł. 30.06.2018r. - 30 000,00 zł. 30.09.2018r. - 30 000,00 zł. 30.11.2018r. - 30 000,00 zł. 5. Spłata rat odsetkowych będzie następowała w terminach miesięcznych, do końca każdego miesiąca za miesiąc poprzedni bez okresu karencji z wyjątkiem odsetek płatnych za grudzień 2020 które będą płatne wraz z ratą kredytu,. 6. W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 7. Cenę ofertową - Co stanowią: Koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M - 4,11 % (z dnia 10.05.2011), powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy, zamawiający nie dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu , prowizji przygotowawczej. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą będą odrzucone. 8. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku. 10. Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania kredytu w okresie kredytowania, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. 11.Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić : oprocentowanie kredytu : zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o jednomiesięczny wskaźnik WIBOR powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 12.Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od wysokości wykorzystanej kwoty kredytu w 2011 r., bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie w przypadku wykorzystania kredytu niższego niż przyznana kwota. Oferty wykonawców, które będą przewidywały prowizję lub opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone. 13. Uruchomienie kredytu będzie następowało w 2011 r. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w w/w dyspozycjach. 14. Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 15. Zamawiający wystąpił do RIO o opinię w sprawie możliwości spłaty kredytu będącego przedmiotem zamówienia. Powyższa opinia zostanie przekazana Wykonawcy udzielającemu kredytu przed podpisaniem umowy. 16. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugurszulin.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach