Gmina Pysznica ogłasza przetarg
- Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 277/04
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8410198 , fax. 015 8410017
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
ul. Wolności 277/04 277/04
37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
tel. 015 8410198, fax. 015 8410017
REGON: 00054640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5 100 000,00 PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 5 100 000,00 zł (słownie: pięć milionów sto tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego, powstałego w wyniku ujętych wydatków inwestycyjnych na zadaniach o nazwie: 1/ Budowa Zespołu Szkół w Pysznicy z halą sportową w kwocie 4 500 000 zł, 2/ Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kłyżowie w kwocie 370 000 zł, 3/ Budowa zaplecza socjalnego dla sportowców w gminie Pysznica w m Pysznica w kwocie 230 000 zł. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy, 2) uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach terminach, 3) odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 4) spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy, 5) spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy, 6) karencja w spłacie kapitału - do 31 marca 2010 roku, 7) ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2009 roku, 8) koszty obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 5 100 000,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów; 10) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa. W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt 2.4.8. Do oceny zdolności kredytowej Gminy Pysznica przedkłada się wyłącznie niżej wymienione materiały: Załącznik nr 4 - Uchwała Nr XXII/161/2008 Rady Gminy w Pysznicy z dnia 30 grudnia 2008 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2009 rok. Załącznik nr 5 - Uchwała Nr XXVIII/207/2009 Rady Gminy w Pysznicy z dnia 7 sierpnia 2009 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. Załącznik nr 6 - Sprawozdanie Rb-NDS za okres od początku roku do 30 czerwca 2009 r. Załącznik nr 7 - Sprawozdanie Rb-27S za okres od początku roku do 30 czerwca 2009 r. Załącznik nr 8 - Sprawozdanie Rb-28S za okres od początku roku do 30 czerwca 2009 r. Załącznik nr 9 - Uchwała Nr XVI/233/08 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie z dnia 3 grudnia 2008 roku w sprawie opinii dotyczącej możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego przez Gminę Pysznica na rok 2009. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w.w ustawy, w szczególności: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust.1 i 2 Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; 4) Decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na rozpoczęcie działalności przez Bank lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą Prawo Bankowe (Dz. U. 2002 r., nr 72, poz. 665 ze zmianami); 5) oświadczenia, że: a) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) akceptują warunki umowy i postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-27 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 428 440,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2016-07-26 - USŁUGA UDZIELENIA POŻYCZKI KREDYTU w wysokości 1 500 000,00 słownie: jeden milion pięćset tysięcy 00/100 złotych z przeznaczeniem na spła-tę zobowiązań Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
Dodano: 2016-07-26 - Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 700.000,00 zł
Dodano: 2016-06-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4 367 558,32 zł w tym 1 614 442,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu i 2 753 116, 32 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-01 - Udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego dla realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami w parterze, z garażem podziemnym, parkingami, układem ciągów komunikacyjnych wewnętrznych, terenami zielonymi, placem zabaw, osłoną śmietnikową, murem oporowym, zjazdem do garażu, schodami terenowymi na działce nr ewid. 446 2 w miejscowości Boguchwała, gmina Boguchwała.
Dodano: 2016-05-25 - Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Ostrów.
Dodano: 2016-05-19 - Usługa udzielenia pożyczki/kredytu w wysokości 3.200.000,00 zł (słownie: trzy miliony dwieście tysięcy złotych) dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Casino 18 na finansowanie zakupu aparatury medycznej oraz innych urządzeń.
Dodano: 2016-05-12 - Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości 10.056.645,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-03-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.369.907,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-03-11