Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5 100 000,00 PLN

Gmina Pysznica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 277/04
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8410198 , fax. 015 8410017
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
    ul. Wolności 277/04 277/04
    37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 015 8410198, fax. 015 8410017
    REGON: 00054640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5 100 000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 5 100 000,00 zł (słownie: pięć milionów sto tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego, powstałego w wyniku ujętych wydatków inwestycyjnych na zadaniach o nazwie: 1/ Budowa Zespołu Szkół w Pysznicy z halą sportową w kwocie 4 500 000 zł, 2/ Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kłyżowie w kwocie 370 000 zł, 3/ Budowa zaplecza socjalnego dla sportowców w gminie Pysznica w m Pysznica w kwocie 230 000 zł. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy, 2) uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach terminach, 3) odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 4) spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy, 5) spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy, 6) karencja w spłacie kapitału - do 31 marca 2010 roku, 7) ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2009 roku, 8) koszty obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 5 100 000,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów; 10) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa. W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt 2.4.8. Do oceny zdolności kredytowej Gminy Pysznica przedkłada się wyłącznie niżej wymienione materiały: Załącznik nr 4 - Uchwała Nr XXII/161/2008 Rady Gminy w Pysznicy z dnia 30 grudnia 2008 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2009 rok. Załącznik nr 5 - Uchwała Nr XXVIII/207/2009 Rady Gminy w Pysznicy z dnia 7 sierpnia 2009 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. Załącznik nr 6 - Sprawozdanie Rb-NDS za okres od początku roku do 30 czerwca 2009 r. Załącznik nr 7 - Sprawozdanie Rb-27S za okres od początku roku do 30 czerwca 2009 r. Załącznik nr 8 - Sprawozdanie Rb-28S za okres od początku roku do 30 czerwca 2009 r. Załącznik nr 9 - Uchwała Nr XVI/233/08 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie z dnia 3 grudnia 2008 roku w sprawie opinii dotyczącej możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego przez Gminę Pysznica na rok 2009.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w.w ustawy, w szczególności: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust.1 i 2 Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; 4) Decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na rozpoczęcie działalności przez Bank lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą Prawo Bankowe (Dz. U. 2002 r., nr 72, poz. 665 ze zmianami); 5) oświadczenia, że: a) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) akceptują warunki umowy i postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach