Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu Gminy Łańcut.

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu Gminy Łańcut.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00 zł. (słownie: cztery miliony złotych), przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu Gminy Łańcut. 2. Kredyt winien być dostępny do dyspozycji zamawiającego w dniu 10 grudnia 2010 r. - 4 000 000,00 zł. 3. Spłata kredytu będzie następowała według następującego harmonogramu: Lp. Raty Termin Kwota 1. I rata 31.05.2011 r. 333 000,00 zł. 2. II rata 30.11.2011 r. 333 000,00 zł. 3. III rata 31.05.2012 r. 333 000,00 zł. 4. IV rata 30.11.2012 r. 333 000,00 zł. 5. V rata 31.05.2013 r. 333 000,00 zł. 6. VI rata 30.11.2013 r. 333 000,00 zł. 7. VII rata 31.05.2014 r. 333 000,00 zł. 8. VIII rata 30.11.2014 r. 333 000,00 zł. 9. IX rata 31.05.2015 r. 333 000,00 zł. 10. X rata 30.11.2015 r. 333 000,00 zł. 11. XI rata 31.05.2016 r. 333 000,00 zł. 12. XII rata 30.11.2016 r. 337 000,00 zł. 4. Spłata odsetek od kredytu nastąpi w ratach miesięcznych, licząc od następnego miesiąca po miesiącu, w którym transza zostanie uruchomiona. Raty odsetkowe płatne są miesięcznie do 20 - go dnia następnego miesiąca za dany okres odsetkowy na podstawie pisemnego zawiadomienia z banku o wysokości odsetek doręczonego zamawiającemu najpóźniej na 3 dni przed terminem płatności odsetek (listownie, fax). Odsetki od kwoty kredytu naliczone będą za każdy dzień wykorzystania kredytu w okresach miesięcznych - liczba dni w poszczególnych miesiącach odpowiada faktycznej liczbie dni kalendarzowych. Do wyliczeń należy przyjąć, iż rok kalendarzowy we wszystkich latach spłaty kredytu liczy 365 dni. Do wyliczenia odsetek należy przyjąć iż kredyt będzie uruchomiony w pełnej wysokości w dniu 10 grudnia 2010 r. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu jak i uruchomienia niepełnej kwoty kredytu, a Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych prowizji. Prowizja od uruchomionego kredytu ma charakter jednorazowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości: 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) do dnia 22.11.2010 r. do godz. 10.00 Wadium wnoszone może być w: 1. pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zetorzeszow.eu/uglancut/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach