Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 480 000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2009.

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18a 18a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: korczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 480 000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 480 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2009. 2. Kredyt uruchomiony będzie jednorazowo dnia 28 grudnia 2009 roku. 3. Spłata kredytu będzie dokonywana w 9 ratach kapitałowych w okresie od dnia 30 czerwca 2010 roku do dnia 30 grudnia 2014 roku według poniższego harmonogramu: 1) 30 grudnia 2010 roku - 40 000,00 zł 2) 30 czerwca 2011roku - 55 000,00 zł 3) 30 grudnia 2011 roku - 55 000,00 zł 4) 30 czerwca 2012 roku - 55 000,00 zł 5) 30 grudnia 2012 roku - 55 000,00 zł 6) 30 czerwca 2013 roku - 55 000,00 zł 7) 30 grudnia 2013 roku - 55 000,00 zł 8) 30 czerwca 2014 roku - 55 000,00 zł 9) 30 grudnia 2014 roku - 55 000,00 zł 4. Spłata odsetek w ostatnim dniu każdego miesiąca, a gdy ten jest dniem wolnym - pierwszy roboczy następnego. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. 6. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienionymi w pkt. 15 ppkt 14. 8. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym opartej na stawce WIBOR - 1M powiększoną o marżę banku. Stawka WIBOR - 1M ustalana dla kolejnych okresów obrachunkowych będzie średnią arytmetyczną stawek WIBOR - 1M z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc obrachunkowy. 9. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 10. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 11. Dla umożliwienia wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiającego (kredytobiorcy) do specyfikacji dołączono następujące dokumenty: 1) sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 rok 2) budżet gminy na 2009 rok 3) opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o prawidłowości załączonej do projektu uchwały budżetowej Gminy Korczyna na 2009 rok prognozy kwoty długu, 4) sprawozdania za 2008 rok i III kwartały 2009 - Rb -NDS, Rb-Z, Rb-N, 5) uchwałę Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu długoterminowego, 6) opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty w/w kredytu 7) informacja opisowa z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r, Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ust.1 i2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych - według załącznika Nr 1 do formularza. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8, ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w pkt 7 ppkt 3,4,5,6,7 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane przepisami prawa zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie d) zamiast dokumentu o których mowa w ppkt 4 i 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 i art. 24 ust.1 pkt 9. Wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument o którym mowa w ppkt 8 lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt 3,4,5,6,7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę. 9. Sprawozdanie finansowe za rok ubiegły, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości - również z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zobowiązania należności za ostatni rok. W przypadku składania sprawozdania w formie broszury opublikowanej przez Wykonawcę nie wymaga się potwierdzania za zgodność z oryginałem. 10. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności. 11. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach