Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 400.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego określonego w uchwale budżetowej na 2009 rok

Gmina Podedwórze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 379 50 11 , fax. 83 379 50 08
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podedwórze
    Podedwórze 44 44
    21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
    tel. 83 379 50 11, fax. 83 379 50 08
    REGON: 03023765800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-podedworze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 400.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetowego określonego w uchwale budżetowej na 2009 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa, polegająca na udzieleniu Gminie Podedwórze długoterminowego kredytu w kwocie 400.000 zł Słownie: Czterysta tysięcy złotych, na sfinansowanie planowanego w budżecie na rok 2009 deficytu budżetowego określonego w uchwale budżetowej. Wartością zamówienia są opłaty, prowizje i odsetki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków. Spełnianie wymaganych warunków, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VII na zasadzie /spełnia/ lub /nie spełnia/wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, albo z treści złożonych oświadczeń lub dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz terminarz spłat kredytu w okresie od 2010 r. do 2017 r zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy, winien złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl w dziale przetargi z siwz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach