Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2 000 000,00 PLN.

Gmina Miejsce Piastowe ogłasza przetarg

  • Adres: 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (013) 435 30 19 , fax. (013) 435 36 94
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejsce Piastowe
    ul. Dukielska 14 14
    38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie
    tel. (013) 435 30 19, fax. (013) 435 36 94
    REGON: 37044058300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejscepiastowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2 000 000,00 PLN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 złotych z terminem spłaty do 30.12.2015 roku b) Wykorzystanie kredytu w dwóch transzach, z tego pierwsza transza w kwocie1 000 000,00 zł ( słownie jeden milion złotych 00/100) powinna być postawiona do dyspozycji zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy o kredyt, a następna transza w kwocie 1 000 000,00 zł w ciągu 5 dni roboczych od daty wystąpienia zamawiającego w odrębnym piśmie, nie później niż do 30.12.2009 roku c) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości przyznanego kredytu bez dodatkowych obciążeń ze strony wykonawcy d) Karencja w spłacie kapitału kredytu do 28.02.2011 r. e) Spłata kapitału będzie następować w 20 równych ratach kwartalnie zaczynając od 2011 roku wg harmonogramu: - I rata do 28 luty 2011 roku - II rata do 31 maj 2011 roku - III rata do 31 sierpień 2011 roku - IV rata do 30 listopad 2011 roku - V rata do 29 luty 2012 roku - VI rata do 31 maj 2012 roku - VII rata do 31 sierpień 2012 roku - VIII rata do 30 listopad 2012 roku - IX rata do 28 luty 2013 roku - X rata do 31 maj 2013 roku - XI rata do 31 sierpień 2013 roku - XII rata do 30 listopad 2013 roku - XIII rata do 28 luty 2014 roku - XIV rata do 31 maj 2014 roku - XV rata do 31 sierpień 2014 roku - XVI rata do 30 listopad 2014 roku - XVII rata do 28 luty 2015 roku - XVIII rata do 31 maj 2015 roku - XIX rata do 31 sierpień 2015 roku - XX rata do 30 listopad 2015 roku f) Odsetki od kredytu płatne bez karencji w okresach miesięcznych do ostatniego dnia kalendarzowego każdego miesiąca, liczone od kwoty kredytu pozostałej do spłaty, w odniesieniu do wskaźnika średniej stopy procentowej, po jakiej banki udzielają pożyczek na pieniężnym rynku bankowym - WIBOR dla depozytów jedno miesięcznych plus marża banku (dodatnia lub ujemna). Średnia arytmetyczna stawki WIBOR 1-M z miesiąca poprzedzającego okres naliczania odsetek, będzie stanowiła podstawę do naliczania odsetek za miesiąc następny. g) Stopa procentowa będzie ulegała zmianie w pierwszy dzień miesiąca h) Do obliczenia odsetek przyjmuje się zasadę rzeczywistej ilości dni w danym miesiącu do 360 dni w roku. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu j) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za wcześniejszą spłatę całości lub części kredytu k) Do obliczenia ceny przyjmuje się kwotę 2 000 000,00 zł z terminem uruchomienia w dniu 15.12.2009 r. l) Jednorazowa prowizja bankowa, pobierana w dniu udzielenia transzy kredytu, będzie wyliczona jako iloczyn punktów procentowych i kwoty transzy kredytu, podzielony przez liczbę 100 m) Kredyt zostanie udzielony w złotych polskich n) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny -in blanco- z deklaracją wekslową 5. Zamawiający podpisze -Oświadczenie kredytobiorcy o poddaniu się egzekucji- 6. Wykaz dokumentów do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego - załącznik nr 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. VI SIWZ, dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani do załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.Koncesję,zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2.Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Oświadczenia: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art.22 ustawy PZP. 2.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie Art.24 ustawy PZP. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: I.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu -ów, o których mowa w pkt I i II zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż w terminie określonym w pkt II. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, b)muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, c)pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. d)przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiające może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Oferta podmiotów występujących wspólnie będzie zawierała: 1.Dokumenty wymienione w punkcie w rozdziale VI pkt 1,2,3 dotyczące każdego partnera konsorcjum oddzielnie - składane w imieniu swojej firmy. 2. Oświadczenie art.24 - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. 3.Oświadczenie art.22 - powyższy dokument podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejscepiastowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach