Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w roku 2013 na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości do 1.800 000 złotych

Gmina Markuszów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-173 Markuszów, ul. Marka Sobieskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8818072 , fax. 81 8818064
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markuszów
    ul. Marka Sobieskiego 1 1
    24-173 Markuszów, woj. lubelskie
    tel. 81 8818072, fax. 81 8818064
    REGON: 43101960300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w roku 2013 na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości do 1.800 000 złotych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w roku 2013 na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie do 1.800.000 złotych - słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00 /100, z okresem spłaty 8 lat (słownie: osiem). Przewiduje się uruchomienie kredytu w 2 transzach. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a) Kwota kredytu: 1.800 000 zł. b) Okres kredytowania: do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do 31.12.2021 r. c) Karencja w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do 31.03.2015 r. d) Spłata kredytu następować będzie w ratach w następujących okresach: I rata 5 000,00 złotych spłata do dnia 31.03.2015r. II rata 5 000,00 złotych spłata do dnia 31.03.2016r. III rata 50 000,00 złotych spłata do dnia 31.01.2017r. IV rata 50 000,00 złotych spłata do dnia 30.04.2017r. V rata 50 000,00 złotych spłata do dnia 31.07.2017r. VI rata 50 000,00 złotych spłata do dnia 31.10.2017r. VII rata 75 000,00 złotych spłata do dnia 31.01.2018r. VIII rata 75 000,00 złotych spłata do dnia 30.04.2018r. IX rata 75 000,00 złotych spłata do dnia 31.07.2018r. X rata 75 000,00 złotych spłata do dnia 31.10.2018r. XI rata 115 000,00 złotych spłata do dnia 31.03.2019r. XII rata 115 000 ,00 złotych spłata do dnia 30.06.2019r. XIII rata 115 000,00 złotych spłata do dnia 30.09.2019r. XIV rata 115 000,00 złotych spłata do dnia 31.12.2019r. XV rata 100 000,00 złotych spłata do dnia 31.03.2020r. XVI rata 100 000,00 złotych spłata do dnia 30.06.2020r. XVII rata 100 000,00 złotych spłata do dnia 30.09.2020r. XVIII rata 100 000,00 złotych spłata do dnia 31.12.2020r. XIX rata 107 500,00 złotych spłata do dnia 31.03.2021r. XX rata 107 500,00 złotych spłata do dnia 30.06.2021r. XXI rata 107 500,00 złotych spłata do dnia 30.09.2021r. XXII rata 107 500,00 złotych spłata do dnia 31.12.2021r. e) W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. f) Oprocentowanie kredytu naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych , od faktycznie wykorzystanych środków. Spłata oprocentowania będzie następowała w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału. Do obliczenia kwoty oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. Pierwsza płatność odsetek w dniu 15.01.2014 r. g) Cena ofertowa, którą stanowią: - koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 3M z dnia 30.09.2013 r. w wysokości 2,67%, powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy, - prowizja przygotowawcza Pp - prowizję kalkuluje Wykonawca. Prowizja przygotowawcza będzie naliczana od kwoty uruchomionego kredytu. h) Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić: - prowizja przygotowawcza, - oprocentowanie kredytu: stawka bazowa WIBOR dla depozytów 3M notowana na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnych miesięcy kalendarzowych, dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego, powiększona o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy. i) Zamawiający ma możliwość dokonania wcześniejszej spłaty całości lub części kapitału kredytu przed upływem końca terminu kredytowania, tj. przed 31.12.2021r. w tej sytuacji oprocentowanie zostanie naliczone do dnia spłaty kredytu. Z tytułu wcześniejszej spłaty nie będą pobierane opłaty, prowizje i oprocentowania jak również inne dodatkowe. j) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu spłaty kredytu na okres dłuższy oraz zmianę harmonogramu spłat po uzgodnieniu tego terminu z wykonawcą. k) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat, prowizji, oprocentowania jak również dodatkowych od niewykorzystanej części kredytu. l) Jednorazowa prowizja bankowa nie może być wyższa niż 0,1 % od kwoty przyznanego kredytu. m) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco n) Realizacja dyspozycji kredytobiorcy następować będzie w formie bezgotówkowej na rachunek budżetu Gminy Markuszów 50 8732 0000 0000 1283 2000 0002 o) Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu - bez ponoszenia dodatkowych opłat, prowizji i oprocentowania z części niewykorzystanej kredytu jak również innych dodatkowych. p) W uchwale Rady Gminy Markuszów Nr XVII /96 /2012 z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwały budżetowej na rok 2013, jest zawarte upoważnienie Wójta do zaciągania kredytów ( § 12 ust.2) q) Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Markuszów , będzie dostępna przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmarkuszow.bip4.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach