Przetargi.pl
udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 2.911.582,96 zł w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu j.s.t. w kwocie 208.000,00 zł. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2.703.582,96 zł.

Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Bełska 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4711080 , fax. 013 4711073
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych
    ul. Bełska 22 22
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4711080, fax. 013 4711073
    REGON: 37043995300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 2.911.582,96 zł w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu j.s.t. w kwocie 208.000,00 zł. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2.703.582,96 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w łącznej wysokości 2.911.582,96 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset jedenaście tysięcy pięćset osiemdziesiąt dwa złote, 96/100), w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu j.s.t. w kwocie 208.000,00 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2.703.582,96 Kredyt winien być dostępny do dyspozycji zamawiającego w terminach: I transza 3 sierpnia 2011r. w kwocie 1.168.050,00 zł. II transza 28 września 2011r. w kwocie 820.735,00 zł. III transza 28 listopada 2011r. w kwocie 470.395,00 zł. IV transza 28 grudnia 2011r. w kwocie 452.402,96 zł. Spłata kredytu nastąpi według następującego harmonogramu: 1 rata 30.12.2012 w kwocie 152.205,04 zł. 2 rata 30.12.2013 w kwocie485.088,00 zł. 3 rata 30.12.2014 w kwocie132.829,92 zł. 4 rata 30.12.2015 w kwocie 885.088,00 zł. 5 rata 30.12.2016 w kwocie 485.088,00 zł. 6 rata 30.12.2017 w kwocie771.284,00 zł. Okres kredytowania do 30.12.2017 r. w tym okres karencji w spłacie kapitału do 29.12.2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl oraz www.starostwo-ustrzyki.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach