Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 900.000,00 ZŁ NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW

Urząd Gminy w Rudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 22-330 Rudnik,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 684 11 23 , fax. 84 684 11 23
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Rudniku
    22-330 Rudnik, woj. lubelskie
    tel. 84 684 11 23, fax. 84 684 11 23
    REGON: 54767800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugrudnik.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 900.000,00 ZŁ NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w kwocie 900.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów na następujących warunkach: a) kredyt złotowy; b) kredyt uruchamiany będzie na podstawie dyspozycji Zamawiającego z maksymalnym udostępniem kredytu do dyspozycji nie później niż do dnia 29 grudnia 2020 r. c) okres kredytowania – 3 lata. Pierwsza rata spłaty kredytu 31.03.2021 r. Ostateczna spłata kredytu 31 grudnia 2023 r.; d) oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M; e) oprocentowanie kredytu stanowić będzie jedyny koszt zamawiającego w całym okresie kredytowania. Nie dopuszcza się stosowania jakichkolwiek innych prowizji lub opłat (np: prowizji od udzielonego kredytu, opłat bankowych, prowizji za wcześniejszą spłatę, prowizji od kwoty nie wykorzystanego kredytu, itp), f) spłata kapitału – w ratach kwartalnych zgodnie z terminami i wysokością określonymi w ust. 2; g) spłata odsetek – na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu, w okresach kwartalnych na dzień kończący kwartał. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty nie wykorzystanego kredytu; h) oprocentowanie liczone będzie również od kapitału pomniejszonego o spłacone raty, oparte na stopie procentowej WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczenia odsetek, powiększoną o marżę wykonawcy (np: odsetki płatne do 31 marca – zastosowany WIBOR 3M z 28 lutego), i) uruchomienie kredytu – bezgotówkowe, realizowane na zlecenie płatnicze kredytobiorcy; j) zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco z deklaracją wekslową; k) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu niewykorzystania całości przyznanego kredytu; l) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 2. Harmonogram spłat rat kredytowych: 31.03.2021 – 70.000,00 zł 30.06.2021 – 70.000,00 zł 30.09.2021 – 70.000,00 zł 31.12.2021 – 70.000,00 zł 31.03.2022 – 80.000,00 zł 30.06.2022 – 80.000,00 zł 30.09.2022 – 80.000,00 zł 31.12.2022 – 80.000,00 zł 31.03.2023 – 75.000,00 zł 30.06.2023 – 75.000,00 zł 30.09.2023 – 75.000,00 zł 31.12.2023 – 75.000,00 zł Powyższy terminarz określa wysokość rat i ilość kwartałów, nie określa daty spłaty rat. Spłata rat kredytu dokonywana będzie do ostatniego dnia roboczego danego kwartału, co należy uwzględnić kalkulując ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia- załącznik Nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 „uPzp” - Załącznik nr 5 lub lista podmiotów z grupy kapitałowej – Załącznik nr 6.1) ofertę wykonawcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) projekt umowy sporządzony przez wykonawcę, odpowiadający wszystkim warunkom określonym przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekt umowy może nie zawierać elementów tzw. „formalnych” czy „technicznych” i w tym zakresie będzie korygowany i uzupełniany po wyborze oferty; 4) symulację spłaty rat kredytu i odsetek (niezbędną dla celów obliczenia ceny oferty) z uwzględnieniem stawki WIBOR 3M aktualnej na dzień 09.12.2020 r. tj. 0,22 % oraz założenia, że termin wykorzystania kredytu nastąpi nie później niż do dnia 29 grudnia 2020 r. a spłata pierwszej raty kredytu nastąpi w dniu 31 marca 2021 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach