Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.389.000,00 zł

Gmina Sawin ogłasza przetarg

  • Adres: 22-107 Sawin, Chutecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (82) 567 30 12
  • Data zamieszczenia: 2024-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sawin
    Chutecka
    22-107 Sawin, woj. lubelskie
    tel. +48 (82) 567 30 12
    REGON: 110198020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.389.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.389.000,00 zł, na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań2. Szczegółowe warunki zamówienia:1) Pozostawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego: od 24.07.2024 r. do 31.12.2027 roku. Wypłata kredytu następować będzie w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezaciągania całej kwoty kredytu. Dopuszcza się możliwość uruchomienia kredytu jednorazowo lub w transzach, do wysokości potrzeb Zamawiającego, nie później niż 30 grudnia 2024 r. W przypadku niewykorzystania całości kredytu Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu3) Rodzaj waluty kredytu – kredyt złotówkowy.4) Spłata kapitału będzie następować w okresach miesięcznych od 31 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2027 r. płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca. Jeżeli dzień ten przypada w sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, spłata następuje w ostatnim dniu roboczym miesiąca (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. O zamiarze wcześniejszej spłaty Zamawiający powiadomi Bank w terminie 3 dni przed dniem spłaty.).5) Terminy spłaty odsetek od wykorzystanego kredytu: raty odsetkowe płatne będą miesięcznie na podstawie zawiadomienia Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek przekazanego Zamawiającemu w terminie 3 dni przed datą płatności.6) Data spłaty pierwszej raty odsetkowej przypadać będzie na 31.07.2024 r., zaś ostatniej raty odsetkowej 31.12.2027 r.7) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania8) Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR 3M powiększone o stałą w okresie kredytowania marżę Banku z zastrzeżeniem, że stopa procentowa nie może być niższa niż marża Banku, jak również nie może być niższa niż zero.9) Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania.10) Do obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok i miesiąc mają rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych.11) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 12) Od przyznanego kredytu Bank nie będzie pobierał prowizji z żadnego tytułu. 13) Bank nie będzie pobierał żadnych opłat dodatkowych. 14) Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania (do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy). Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości rat spłaty kredytu, w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych.15) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach