Przetargi.pl
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi

GMINA MEŁGIEW ogłasza przetarg

  • Adres: 21-007 Mełgiew, ul. Partyzancka 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 460 57 00
  • Data zamieszczenia: 2024-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MEŁGIEW
    ul. Partyzancka 2
    21-007 Mełgiew, woj. lubelskie
    tel. (81) 460 57 00
    REGON: 431019589
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi”.2. W ramach zadania zaplanowano renowację nawierzchni boiska z trawy syntetycznej poprzez wymianę jej najbardziej zużytych fragmentów. Do wymiany zaplanowano ok. 25% powierzchni istniejącego boiska. Po wymianie uszkodzonych fragmentów nawierzchni przewiduje się konserwację jego całej powierzchni poprzez: czyszczenie boiska z zanieczyszczeń stałych, spulchnienie górnej warstwy wypełnienia, czyszczenie wypełnienia z granulatu gumowego, szczotkowanie oraz dosypanie granulatu. Ponadto zaplanowano renowację nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego. W celu odnowienia nawierzchni boiska wielofunkcyjnego planuje się: wymianę uszkodzonych fragmentów podbudowy, oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni, wykonanie natrysku poliuretanowego gr. 2 mm nieprzepuszczalnego dla wody w kolorze ceglastym na całej powierzchni boiska oraz malowanie linii wyznaczających pola gry. Dodatkowo zadanie obejmuje wymianę 8 kompletów opraw oświetlenia boisk, wymianę systemu monitoringu oraz wymianę stolarki drzwiowej w pomieszczeniach szatniowo-sanitarnych. Zadanie nie obejmuje zakupu ławek do szatni z wieszakami.3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Renowację nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z odnowieniem oznakowania poziomego - boisko do piłki nożnej, 2) Renowację nawierzchni poliuretanowej wraz z odnowieniem oznakowania poziomego - boisko wielofunkcyjne,3) Wymianę starych opraw świetlnych na oprawy LED na 8 słupach oświetleniowych,4) Wymianę systemu monitoringu: 4 kamery + rejestrator,5) Wymianę stolarki drzwiowej (7 szt.) w pomieszczeniach szatniowo-sanitarnych. 4. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:1) projekt wykonawczy,2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,3) przedmiar.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.7. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.8. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212290-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek dotyczący doświadczenia tj. warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie, co najmniej jedno zadanie obejmujące swym zakresem roboty budowlane z wykorzystaniem nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 300 m2 oraz co najmniej jedno zadanie obejmujące swym zakresem roboty budowlane z wykorzystaniem nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni minimum 300 m2 .Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zadania większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa w warunku powyżej. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania robót bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.b) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. warunek dotyczący dysponowania:- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach