Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 500 000 PLN z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego na rok 2009

Urząd Gminy Batorz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-320 Batorz, Batorz 52 52
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 8745134, 8745139 , fax. 0-15 8745134
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Batorz
    Batorz 52 52 52
    23-320 Batorz, woj. lubelskie
    tel. 0-15 8745134, 8745139, fax. 0-15 8745134
    REGON: 00053521500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.batorz.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 500 000 PLN z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego na rok 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. Kredyt obrotowy - 500.000 zł 2. Okres kredytowania - 5 lat od 28.12.2009 r. - 28.12.2014 r. 3. Karencja w spłacie kapitału - 01.03.2010 r. 4. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 5. Spłata kapitału w okresach kwartalnych, po okresie karencji, tj. od 01.03.2010 r. do 28.12.2014 r. 6. Oprocentowanie będzie liczone jako zmienna stawka procentowana ustalona na stawce stopy WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych, powiększonych o marżę banku. 7. Odsetki spłacane będą od kwot uruchomionych kredytu. Pierwsza spłata odsetek na dzień 31.12.2009 r.. Następnie odsetki będą spłacane kwartalnie. (Do kalkulacji ceny - I ratę odsetek należy obliczyć od dnia 28.12.2009 r. do dnia 31.12.2009r.). Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, ponadto należy przyjąć 365 dni rozliczeniowych. 8. Kredyt będzie uruchomiony w I transzy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wysokości kredytu 9. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 10. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (tj. możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów). 11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców prowizji przygotowawczej od faktycznej kwoty kredytu tylko jeden raz, tzn. prowizji z tytułu uruchomienia kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. VI pkt A.2) 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają wpis właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. VI pkt A.1) 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. 4. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 2.1, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 5. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (na załączonym druku - Zał. Nr 1); 2. Harmonogram spłat kredytu i odsetek od kredytu 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 5. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/batorz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach