Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 790 000 PLN

Gmina Kąkolewnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21-302 Kąkolewnica, ul. Lubelska 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372-20-10 , fax. 83 372-20-49
  • Data zamieszczenia: 2014-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąkolewnica
    ul. Lubelska 5 5
    21-302 Kąkolewnica, woj. lubelskie
    tel. 83 372-20-10, fax. 83 372-20-49
    REGON: 03023755200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kakolewnica.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 790 000 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Kąkolewnica kredytu długoterminowego w wysokości 1 790 000 zł (słownie: jeden milion siedemset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) na okres od uruchomienia do 31.12.2022 r., przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego, z możliwością niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Spłata kredytu będzie następowała w latach 2016-2022 z dochodów własnych gminy, z możliwością wydłużenia lat spłaty kredytu za zgodą wykonawcy oraz zmiany wysokości rocznych rat kapitałowych w okresie spłaty. 2. Dostępność kredytu: I transza w wysokości 1 000 000 zł płatna w dniu 30.10.2014 r. II transza w wysokości 500 000 zł płatna w dniu 28.11.2014 r. III transza w wysokości 290 000 zł płatna w dniu 29.12.2014 r. 3. Spłata kredytu nastąpi w 28 kwartalnych ratach kapitałowych, płatnych w ostatnim dniu kwartału łącznie z odsetkami, z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału do 30.03.2016 r. Odsetki w okresie zawieszenia spłaty kredytu będą płatne w ostatnim dniu kwartału począwszy od 31.12.2014 r. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową redyskonta weksli + stała marża banku lub pomniejszone o oferowany upust. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona (a upust pomniejszony). Do obliczenia wysokości odsetek przyjąć aktualną na dzień 19.09.2014 r. zmienną stopę procentową redyskonta weksli. 5. Prowizja przygotowawcza w maksymalnej wysokości 0,1 % płatna w dniu uruchomienia transz kredytu wyłącznie od kwot uruchamianych. Brak innych opłat i prowizji związanych z udzieleniem, obsługą i spłatą kredytu. 6. Harmonogram spłaty kredytu: - w roku 2016 - 100 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2017 - 100 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2018 - 100 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2019 - 100 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2020 - 454 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2021 - 454 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2022 - 482 000 zł w czterech równych ratach, - Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkakolewnica.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach