Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 PLN w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu w 2009 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.

Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego 59
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8723070, 8720309 , fax. 015 8723070
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim
    ul. Zamoyskiego 59 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8723070, 8720309, fax. 015 8723070
    REGON: 83041361000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanow.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 PLN w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu w 2009 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy: Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. Kredyt obrotowy - 1.500.000 zł 2. Okres kredytowania - 01.12.2009 r. do 31.12.2014 r. 3. Karencja w spłacie kapitału - 30.01.2010 r. 4. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 5. Spłata kapitału w okresach miesięcznych, po okresie karencji, tj. od 31.01.2010r. do 31.12.2014 r. 6. Oprocentowanie będzie liczone jako zmienna stawka procentowana ustalona na stawce stopy WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych, wyliczonych jako średnie z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, powiększonych o marżę banku. 7. Odsetki spłacane będą od kwot uruchomionych kredytu. Pierwsza spłata odsetek na dzień 31.12.2009 r. Następne odsetki naliczane i spłacane będą w okresach miesięcznych, ponadto należy przyjąć 365 dni rozliczeniowych. (Do kalkulacji ceny - Zał. Nr 2 odsetki należy obliczyć od dnia 01.12.2009 r.). 8. Kredyt będzie uruchomiony od 01.12.2009 r. do 31.12.2009 r. w zależności od potrzeb. 9. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ. 10. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (tj. możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów). 11. Celem zbadania sytuacji finansowej Zamawiającego załączamy następujące dokumenty: a. Sprawozdania: Rb-28S, Rb-27S, Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-Z SPZOZ, Rb-N SPZOZ za I półrocze 2009r. b. Sprawozdania Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-NDS, Rb-N, Rb-Z SPZOZ, Rb-N SPZOZ za rok 2008. c. Sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z za rok 2007. d. Uchwała RIO-I-0032/81/2009 w sprawie opinii o możliwości spłaty pożyczki długoterminowej. e. Uchwała Nr 133/537/09 w sprawie przyjęcia sprawozdania w wykonania budżetu powiatu janowskiego za 2008 rok. f. Uchwała Nr XXVIII/164/08 w sprawie uchwalenia budżetu powiatu na 2009 rok z załącznikami i uchwałami zmieniającymi. g. Uchwała Rady Powiatu Nr XXXIII/185/09 w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu za rok 2008. h. Uchwała Rady Powiatu Nr XXI/120/08 w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu za rok 2007. i. Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej: 1. z wykonania budżetu za 2007 rok - RIO-I-0037/83/08 2. z wykonania budżetu za 2008 rok - RIO-I-0037/83/09 3. o przedłożonym projekcie budżetu na 2009 rok - RIO-I-0031/83/08 4. o możliwości sfinansowania deficytu budżetu w 2009 r. oraz prognozy kształtowania się kwoty długu powiatu w Janowie Lubelskim - RIO-I-0033/83/08, RIO-I-0034/83/08 j. Informacje o stanie mienia komunalnego za 2008 rok z dn. 14.11.2008 r. k. Opinie banków współpracujących z Powiatem - BGK, PKO BP. l. Wykaz instytucji w których powiat janowski ma zaciągnięte kredyty. ł. Uchwałę Rady Powiatu w Janowie Lubelskim z dnia 06.08.2009 r. Nr XXXV/194/09 sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego wraz z informacją uzupełniającą i prognozą długu na koniec roku 2010 i lata następne. Dokumenty mogą być przekazane wyłącznie w formie kopii dokumentów źródłowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców danych i informacji w postaci przetworzonej wg wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt A.2) 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają wpis właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt A.1); 2.2 prowadzą działalność bankową na terenie Polski a także realizują usługi objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentu, o którym mowa A.3);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dołączy następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych A.3) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: nie dotyczy C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: nie dotyczy. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A.1 do A.3. dla każdego partnera z osobna. F. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: nie dotyczy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach