Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.250.000 PLN na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec w 2011 r

Gmina Janowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 24-123 Janowiec, ul. Radomska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 8815216, 8815215 , fax. 0-81 8815216
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec
    ul. Radomska 2 2
    24-123 Janowiec, woj. lubelskie
    tel. 0-81 8815216, 8815215, fax. 0-81 8815216
    REGON: 43101957000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.250.000 PLN na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec w 2011 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 1.250.000,- zł (słownie: jeden milion dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie zaplanowanego deficytu budżetu gminy Janowiec w 2011 roku. 2. Walutą kredytu będzie złoty polski (PLN) 3. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku przed uruchomieniem transzy. 4. Kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu następnym po dniu podpisania umowy. 5. Okres spłaty kredytu 6 lat (24 raty). 6. Spłata rat kredytu następować będzie kwartalnie w ostatnim dniu danego kwartału, przy czym I rata płatna będzie w ostatnim dniu miesiąca marca 2012 r. 7. Odsetki płatne będą w okresach przypadających na spłatę rat kapitałowych. 8. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 9. Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: - stopa bazowa: WIBOR 1M dla złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. - stała dla całego okresu kredytowania marża banku 10. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy. 11. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Kredytobiorca poinformuje w formie pisemnej Bank. 12. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża banku. 13. Harmonogram spłat zaprezentowany jest w pkt XVI SIWZ: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zwartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach. 14. Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugjanowiec.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach