Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW ORAZ SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO .

Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg

  • Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
    ul. Sienkiewicza 22 22
    42-290 Blachownia
    tel. 034 3270409, 3270461
    REGON: 00052361400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blachownia.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW ORAZ SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego. 2. Okres kredytowania: do 20 grudnia 20015 roku. 3. Kwota kredytu: 2.138.000,00 PLN. 4. Karencja w spłacie kredytu: do 29 października 2010 roku. 5. Spłata kredytu: 30październik 2010 r. - 18.000 PLN 30 październik 2011 r. - 10.000 PLN 30 listopad 2012 r. - 10.000 PLN 30 styczeń 2013 r. - 50.000 PLN 30 kwiecień 2013 r. - 150.000 PLN 30 maj 2013 r. - 100.000 PLN 30 lipiec 2013 r. - 100.000 PLN 30sierpień 2013 r. - 100.000 PLN 30 wrzesień 2013 r. - 100.000 PLN 30 listopad 2013 r. - 100.000 PLN 30 styczeń 2014 r. - 100.000 PLN 30 maj 2014 r. - 100.000 PLN 30 czerwiec 2014 r. - 50.000 PLN 30 lipiec 2014 r. - 100.000 PLN 30 sierpień 2014 r. - 100.000 PLN 30 wrzesień 2014 r. - 100.000 PLN 20 grudzień 2014 r. - 150.000 PLN 28 luty 2015 r. - 100.000 PLN 30 kwiecień 2015 r. - 100.000 PLN 30 maj 2015 r. - 100.000 PLN 30 czerwiec 2015 r. - 100.000 PLN 30 wrzesień 2015 r. - 100.000 PLN 30 listopad 2015 r. - 100.000 PLN 20 grudzień 2015 r. - 100.000 PLN 6. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych powiększone o marżę bankową. Sposób obliczania oprocentowania kredytu: - średnia arytmetyczna wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, - do obliczenia kosztu ofertowego należy przyjąć średnią wszystkich notowań stawki WIBOR, - jednomiesięcznych za miesiąc czerwiec 2009 r. Zabezpieczenie kredytu: - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawioną przez kredytobiorcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. warunki określone w art. 22 ust 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: a. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX niniejszej specyfikacji, stosując formułę: spełnia - nie spełnia. b. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia b. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia d. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia e. w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny f. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 1. - Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa [dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej]. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy [w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie] - załącznik nr 2 - Podpisany przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie wzór umowy- załącznik nr 3 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: - Aktualny odpis[wypis] z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie w jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. - Zezwolenie prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. - Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ww. ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, przy czym w przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa odpowiednią informację. - Oświadczenie, że wobec oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani też nie otwarto jego likwidacji. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: - bilans lub rachunek wyników za rok 2007 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuj się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: Wymagane dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentu powinien być on opatrzony przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ,że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. niezgodnie z przedstawionym wzorem lub nie poświadczenie za zgodność z oryginałem spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach