Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg
- Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
ul. Sienkiewicza 22 22
42-290 Blachownia
tel. 034 3270409, 3270461
REGON: 00052361400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blachownia.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW ORAZ SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego. 2. Okres kredytowania: do 20 grudnia 20015 roku. 3. Kwota kredytu: 2.138.000,00 PLN. 4. Karencja w spłacie kredytu: do 29 października 2010 roku. 5. Spłata kredytu: 30październik 2010 r. - 18.000 PLN 30 październik 2011 r. - 10.000 PLN 30 listopad 2012 r. - 10.000 PLN 30 styczeń 2013 r. - 50.000 PLN 30 kwiecień 2013 r. - 150.000 PLN 30 maj 2013 r. - 100.000 PLN 30 lipiec 2013 r. - 100.000 PLN 30sierpień 2013 r. - 100.000 PLN 30 wrzesień 2013 r. - 100.000 PLN 30 listopad 2013 r. - 100.000 PLN 30 styczeń 2014 r. - 100.000 PLN 30 maj 2014 r. - 100.000 PLN 30 czerwiec 2014 r. - 50.000 PLN 30 lipiec 2014 r. - 100.000 PLN 30 sierpień 2014 r. - 100.000 PLN 30 wrzesień 2014 r. - 100.000 PLN 20 grudzień 2014 r. - 150.000 PLN 28 luty 2015 r. - 100.000 PLN 30 kwiecień 2015 r. - 100.000 PLN 30 maj 2015 r. - 100.000 PLN 30 czerwiec 2015 r. - 100.000 PLN 30 wrzesień 2015 r. - 100.000 PLN 30 listopad 2015 r. - 100.000 PLN 20 grudzień 2015 r. - 100.000 PLN 6. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych powiększone o marżę bankową. Sposób obliczania oprocentowania kredytu: - średnia arytmetyczna wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, - do obliczenia kosztu ofertowego należy przyjąć średnią wszystkich notowań stawki WIBOR, - jednomiesięcznych za miesiąc czerwiec 2009 r. Zabezpieczenie kredytu: - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawioną przez kredytobiorcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. warunki określone w art. 22 ust 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: a. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX niniejszej specyfikacji, stosując formułę: spełnia - nie spełnia. b. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia b. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia d. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia e. w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny f. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 1. - Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa [dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej]. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy [w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie] - załącznik nr 2 - Podpisany przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie wzór umowy- załącznik nr 3 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: - Aktualny odpis[wypis] z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie w jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. - Zezwolenie prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. - Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ww. ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, przy czym w przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa odpowiednią informację. - Oświadczenie, że wobec oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani też nie otwarto jego likwidacji. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: - bilans lub rachunek wyników za rok 2007 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuj się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: Wymagane dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentu powinien być on opatrzony przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ,że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. niezgodnie z przedstawionym wzorem lub nie poświadczenie za zgodność z oryginałem spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę do 742 335,00 złotych.
Dodano: 2015-05-26 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Rzeczenica oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę do 2 069 043,00 złotych.
Dodano: 2013-11-19 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie bieżącego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2013-06-28 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW.
Dodano: 2012-10-23 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Rzeczenica oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę do 3 404 201, 00 złotych.
Dodano: 2012-06-21 - Kredyt w wysokości 600.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2011 r.
Dodano: 2011-11-28 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego.
Dodano: 2011-08-09 - Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
Dodano: 2011-08-02 - Kredyt w wysokości 606.259,00 zł z przeznaczeniem na realizację inwestycji w 2010 r.
Dodano: 2010-12-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Rzeczenicy na kwotę 1 579 000,00 złotych.
Dodano: 2010-10-14