Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg
- Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
- Data zamieszczenia: 2013-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
ul. Sienkiewicza 22 22
42-290 Blachownia
tel. 034 3270409, 3270461
REGON: 00052361400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blachownia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie bieżącego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa o wartości powyżej 200.000 euro polegająca na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 400 000,00 zł z przeznaczeniem na: - spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek : 2 770 000,00 zł - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego : 630 000,00 zł 1) Okres kredytowania: do 20 grudnia 2023 roku. 2) Kwota kredytu: 3 400 000,00 PLN. 3) Karencja w spłacie kredytu: do 19 października 2014 roku. 4) Spłata kredytu: 20 październik 2014 r. - 25 822,00 PLN 20 październik 2015 r. - 37 000,00 PLN 20 październik 2016 r. - 37 000,00 PLN 20 wrzesień 2017 r. - 80 000,00 PLN 20 październik 2017 r. - 100 000,00 PLN 20 listopad 2017 r. - 100 000,00 PLN 20 wrzesień 2018 r. - 48 000,00 PLN 20 październik 2018 r. - 80 000,00 PLN 20 listopad 2018 r. - 80 000,00 PLN 20 wrzesień 2019 r. - 28 000,00 PLN 20 kwiecień 2020 r. - 100.000,00 PLN 20 maja 2020 r. - 100 000,00 PLN 20 czerwiec 2020 r. - 90 000,00 PLN 20 lipiec 2020 r. - 90 000,00 PLN 20 sierpień 2020 r. - 90 000,00 PLN 20 wrzesień 2020 r. - 90 000,00 PLN 20 październik 2020 r. - 80 000,00 PLN 20 listopad 2020 r. - 80 000,00 PLN 20 grudzień 2020 r. - 78 266,00 PLN 20 styczeń 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 luty 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 marzec 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 kwiecień 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 maj 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 czerwiec 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 lipiec 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 sierpień 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 wrzesień 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 październik 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 listopad 2021 r. - 93 267,00 PLN 20 grudzień 2021 r. - 75 000,00 PLN 20 styczeń 2022 r. - 50 000,00 PLN 20 luty 2022 r. - 50 000,00 PLN 20 marzec 2022 r. - 150 000,00 PLN 20 kwiecień 2022 r. - 138 267,00 PLN 20 luty 2023 r. - 60 000,00 PLN 20 marzec 2023 r. - 60 000,00 PLN 20 kwiecień 2023 r. - 60 000,00 PLN 20 maj 2023 r. - 60 000,00 PLN 20 czerwiec 2023 r. - 60 000,00 PLN 20 lipiec 2023 r. - 60 000,00 PLN 20 sierpień 2023 r. - 60 000,00 PLN 20 wrzesień 2023 r. - 60 000,00 PLN 20 październik 2023 r. - 60 000,00 PLN 20 listopad 2023 r. - 70 000,00 PLN 20 grudzień 2023 r. - 69 378,00 PLN 5) Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych powiększone o marżę bankową. a. Sposób obliczania oprocentowania kredytu: - średnia arytmetyczna wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, - do obliczenia kosztu ofertowego należy przyjąć średnią wszystkich notowań stawki WIBOR jednomiesięcznych za miesiąc lipiec 2013 roku, - do naliczania odsetek do wyliczenia ceny ofertowej i w umowie kredytowej należy przyjąć - kalendarz rzeczywisty 365/366 dni. b. Zabezpieczenie kredytu: - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawioną przez kredytobiorcę, - Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na weksli In blanco oraz na deklaracji wekslowej, - Gmina podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji, - Na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy 6) Zamawiający nie przewiduje naliczenia prowizji bankowej. 7) W ofercie należy podać oprocentowanie kredytu plus marżę bankową w % oraz wyliczyć kwotę odsetek w PLN i podać ją cyfrowo i słownie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II/O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przez upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Blachowni z siedzibą przy ulicy Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia w Sekretariacie Urzędu - pok. 15, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 - ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę do 742 335,00 złotych.
Dodano: 2015-05-26 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Rzeczenica oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę do 2 069 043,00 złotych.
Dodano: 2013-11-19 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW.
Dodano: 2012-10-23 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Rzeczenica oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę do 3 404 201, 00 złotych.
Dodano: 2012-06-21 - Kredyt w wysokości 600.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2011 r.
Dodano: 2011-11-28 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego.
Dodano: 2011-08-09 - Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
Dodano: 2011-08-02 - Kredyt w wysokości 606.259,00 zł z przeznaczeniem na realizację inwestycji w 2010 r.
Dodano: 2010-12-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Rzeczenicy na kwotę 1 579 000,00 złotych.
Dodano: 2010-10-14 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW.
Dodano: 2010-05-12