Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38-213 Kołaczyce, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4460258 , fax. 13 4460258
  • Data zamieszczenia: 2011-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczyce
    Rynek 1 1
    38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 13 4460258, fax. 13 4460258
    REGON: 37044032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.itl.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Kołaczyce kredytu długoterminowego w kwocie 2 608 888,00 zł /słownie: dwa miliony sześćset osiem tysięcy osiemset osiemdziesiąt osiem 00/100/ z okresem spłaty w latach 2012 - 2026, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów na następujących warunkach: a) Kredyt w PLN, b) Środki pieniężne udostępnione będą przez bank w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy w kwocie 2 608 888,00 zł bez dodatkowych opłat, c) Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte o stopę WIBOR M1 (średnio miesięczny) z miesiąca poprzedzającego i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej. d) Odsetki płatne miesięcznie, e) Spłata kredytu w ratach miesięcznych, pierwsza rata do 31.01.2012 r., ostatnia rata do 31.12.2026 r. f) Uruchomienie kredytu - przelewem, realizowane na zlecenie płatnicze kredytobiorcy, g) Ilość rat kapitałowych - 180 - ( raty w pełnych złotych); h) Sposób ściągania odsetek - według salda kredytu (formuła 365/365) - (ilość dni w miesiącu = realna ilość dni w danym okresie obrachunkowym, ilość dni w roku -365). i) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową, j) Kredytodawca nie będzie pobierał prowizji od niewykorzystanych środków, k) Kredytodawca nie będzie pobierał prowizji od wcześniejszej spłaty, 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66113000-5 - usługi udzielenia kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach