Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY BARANÓW W KWOCIE 500.000 ZŁOTYCH

Urząd Gminy Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8834027 , fax. 081 8834041
  • Data zamieszczenia: 2012-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Baranów
    ul. Rynek 14 14
    24-105 Baranów, woj. lubelskie
    tel. 081 8834027, fax. 081 8834041
    REGON: 00053488000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY BARANÓW W KWOCIE 500.000 ZŁOTYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Baranów w kwocie 500.000 złotych Zakres usługi objętej zamówieniem: 1) Kredyt długoterminowy w wysokości 500.000 zł udzielony w złotych. 2) Zamawiającemu zastrzega sobie prawo rezygnacji z całości lub części przyznanego kredytu, bez dodatkowych opłat, prowizji i kar. 3) Zamawiający zastrzega sobie bez konieczności uzyskania dodatkowej zgody banku prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów, odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 4) Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r. 5) Kredyt pobrany będzie w trzech transzach, w terminie 14 dni od dnia pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. 6) Całkowite wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 31.12.2012 r. 7) Okres spłaty kredytu - 84 miesiące licząc od dnia 01.01.2013 r. Spłata kredytu następować będzie w ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca, przy uwzględnieniu wymaganego przez Zamawiającego harmonogramu spłaty kredytu: - w 2013 roku: 12 rat po 3.000 zł; łącznie - 36.000 zł, - w 2014 roku: 12 rat po 3.000 zł; łącznie - 36.000 zł, - w 2015 roku: 12 rat po 7.000 zł; łącznie - 84.000 zł, - w 2016 roku: 12 rat po 8.000 zł; łącznie - 96.000 zł, - w 2017 roku: 12 rat po 8.000 zł; łącznie - 96.000 zł, - w 2018 roku: 12 rat po 8.000 zł; łącznie - 96.000 zł, - w 2019 roku: 11 rat po 4.700 zł, 1 rata w wysokości: 4.300 zł; łącznie - 56.000 zł. 8) Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu z uwzględnieniem rzeczywistej liczby dni w poszczególnych miesiącach. Odsetki od udzielonego kredytu płatne będą w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą. 9) Koszty obsługi kredytu stanowi: - oprocentowanie kredytu - zmienne, stopa referencyjna WIBOR 1M (stopa będzie aktualizowana przez bank co miesiąc) plus stała marża banku. 10) Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywać się w złotych polskich. 11) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracja wekslową 12) Nie przewiduje się ponoszenia innych kosztów oprócz kosztów oprocentowania kredytu. 13) Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych dodatkowych opłat związanych z usługą wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabaranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach