Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie części ustalonego w budżecie Gminy Zabierzów na rok 2009 deficytu budżetowego.

Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 285 11 40 , fax. (012) 285 21 09
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
    ul. Kolejowa 11 11
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. (012) 285 11 40, fax. (012) 285 21 09
    REGON: 00055195800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie części ustalonego w budżecie Gminy Zabierzów na rok 2009 deficytu budżetowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje określające przedmiot zamówienia: 1. Kredyt długoterminowy. 2. Kwota kredytu: 3.500.000 zł, nie mniej niż 3.000.000 zł 3. Okres kredytowania: 30.12.2009 - 30.06.2013 r. 4. Okres karencji w spłacie kapitału - do 30.06.2010 r. 5. Spłata kapitału w okresach półrocznych poczynając od 30.06.2010 r. zgodnie z planem spłaty kredytu - Załącznik nr 4 6. Spłata odsetek w okresach kwartalnych (ostatni dzień kwartału kalendarzowego), odsetki należy liczyć przyjmując rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku, tj wg formuły 365/366. 7. Zmienne oprocentowanie kredytu obliczone jako suma stawki WIBOR 3M na 1 dzień okresu trzymiesięcznego, którego dotyczy plus marża banku. 8. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: do 30.12.2009 r. - 3.000.000 zł, do 31.12.2009 r. - 500.000 zł zgodnie z dyspozycją zamawiającego 10. Opinia o możliwości spłaty kredytu przez Zamawiającego, wydana przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Krakowie, zostanie przedstawiona bankowi przed podpisaniem umowy. 11. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich. 12. Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku wskutek naruszenia przez Zamawiającego zasad określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych, przysługują środki odwoławcze przewidziane przepisami tej ustawy . 13. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, do Specyfikacji dołącza się następujące dokumenty: a) sprawozdanie NDS za rok 2008 b) sprawozdanie Rb-Z za rok 2008 c) sprawozdanie Rb-27s za rok 2008 (zestawienie działów) d) sprawozdanie Rb-28s za rok 2008 (zestawienie działów) e) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej (dalej: RIO) w sprawie sprawozdań z wykonania budżetu Gminy Zabierzów na rok 2008, f) bilans wykonania budżetu za rok 2008 g) budżet Gminy Zabierzów na rok 2009 (bez objaśnień do budżetu) h) prognozę długu Gminy Zabierzów na lata 2010-2020 i) sprawozdanie Rb-NDS za III kwartał 2009 r. j) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie możliwości sfinansowania planowanego na rok 2009 deficytu budżetowego oraz prognozy kwoty długu publicznego Gminy Zabierzów, k) decyzję o nadaniu numeru NIP, l) decyzję o nadaniu numeru REGON, m) sprawozdanie Rb-Z za III kwartał 2009, n) sprawozdanie Rb-27s(zestawienie działów) za III kwartał 2009, o) sprawozdanie Rb-28s(zestawienie działów) za III kwartał 2009, p) zestawienie zadłużenia Gminy Zabierzów z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek na dzień 05.12.2009, q) uchwała Rady Gminy Zabierzów w sprawie zaciągnięcia kredytu, źródeł spłaty oraz zabezpieczenia kredytu, r) protokół z Sesji Rady Gminy Zabierzów z dnia 30.11.2006 - Złożenie ślubowania przez Wójta Gminy Zabierzów, s) uchwała Rady Gminy Zabierzów w sprawie powołania Skarbnika Gminy, t) opinia RIO o informacji w sprawie przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności w zakresie udzielania kredytów, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienie ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał .nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. Oferta jak i wszystkie załączniki do oferty (w tym kserokopie dokumentów potwierdzane za zgodność z oryginałem) muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, których prawo do reprezentacji wynika z wpisu do właściwego rejestru lub udzielonego pełnomocnictwa. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika ( załączyć jeżeli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełne brzmienie firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres składającego ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego niniejszym postępowaniem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa konsorcjum i inne (załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (załączyć jeżeli dotyczy). Ponadto do oferty należy dołączyć: 7. Podpisane lub zaparafowane istotne postanowienia umowy - załącznik nr 3 W przypadku składania przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej - konsorcjum, do oferty musi być załączona umowa konsorcjum, z której wynikać będzie w szczególności: - jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, - zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty, - określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, - sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia. Każdy podmiot oferty wspólnej ( konsorcjum ) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. 3, 5, 6. Podmiot wiodący wskazany w umowie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w ust III.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach