Przetargi.pl
Prowadzenie zajęć specjalistycznych DAĆ SOBIE SZANSĘ - gimnastyki korekcyjnej w dwóch szkołach podstawowych w Łapszach Wyżnych i Trybszu.

Urząd Gminy Łapsze Niżne ogłasza przetarg

  • Adres: 34-442 Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2659310 , fax. 018 2659315
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łapsze Niżne
    ul. Jana Pawła II 20 20
    34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie
    tel. 018 2659310, fax. 018 2659315
    REGON: 00055003100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapszenizne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zajęć specjalistycznych DAĆ SOBIE SZANSĘ - gimnastyki korekcyjnej w dwóch szkołach podstawowych w Łapszach Wyżnych i Trybszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych z gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej w Łapszach Wyżnych oraz w Szkole Podstawowej w Trybszu. 2.Zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej obejmują w Szkole Podstawowej w miejscowości: 1)Łapsze Wyżne przeprowadzenie dla 3 grupy uczniów (do 8 osób w grupie) po 1 godziny zajęć tygodniowo, 2)Trybsz przeprowadzenie dla 2 grupy uczniów (do 8 osób w grupie) po 2 godziny zajęć tygodniowo; 3.Świadczenie usług. o których mowa w ust.1 odbywać się będzie pomiędzy godziną 11.00 a 17.00, z uwzględnieniem dni wolnych od nauki szkolnej, przerw wakacyjnych, świątecznych i ferii oraz ewentualnych przerw w nauce. 4.Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach lub warsztatach. 5.W związku z ustalonym planem lekcji oraz harmonogramem zajęć pozalekcyjnych na okres I półrocza roku szkolnego 2009/2010 w szkołach podstawowych w Łapszach Wyżnych i Trybszu, zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej odbywać się mogą w okresie do końca stycznia 2010r. w Szkole Podstawowej w miejscowości 1)Łapsze Wyżne w poniedziałek, środę lub piątek pomiędzy godz. 11.30 a godz.15.30, 2)Trybsz we środę lub czwartek pomiędzy godz. 13.30 a godz.15.30. 6.Harmonogram zajęć może ulec zmianie od 01 lutego 2010r. 7.Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 8.Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. : Moja szkoła-Moje okno na świat będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.. 9.Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt konieczny do realizacji zamówienia. 2)Przez 1 godzinę zajęć lub warsztatów, o których mowa w ust.3 rozumie się 1 godzinę zegarową tj.60 minut. 3)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. 4)Wykonawca zobowiązany jest: a)Świadczyć usługę objętą niniejszym zamówieniem zgodnie z projektem pn. Moja szkoła-Moje okno na świat, zgodnie z zaakceptowanym wnioskiem o dofinansowanie Projektu, b)Wykonawca zobowiązany jest opracować plan pracy w uzgodnieniu z właściwym koordynatorem oraz przedłożyć go koordynatorowi na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. c)Wykonawca zobowiązany jest opracować szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć z właściwym dla danej szkoły koordynatorem projektu. d)Wszelkie zmiany harmonogramu, o którym mowa w lit.c wynikające z zaistnienia ważnych powodów należy uzgadniać z właściwym koordynatorem. 10.Wymagania jakościowe: Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 11.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w Formularzu ofertowym wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą licencjat, magisterium lub studia podyplomowe w zakresie wychowania fizycznego lub gimnastyki korekcyjnej oraz przygotowanie pedagogiczne. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 2.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy; 2)podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli 1)jest niezgodną z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 ustawy; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy; 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale. 6.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IX ust.1 SIWZ mają dostarczyć: 1)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg Załącznika nr 3). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 2)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a)Świadectwo ukończenia studiów licencjackich, magisterskich lub podyplomowych b)Dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego, jeśli z dokumentów, o których mowa w lit.a nie wynika, że osoba posiada przygotowanie pedagogiczne. 3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych (wg Załącznika nr 4A lub 4B). 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2)Oferta winna zawierać: oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt.3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3.Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1)Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym rozdziale specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy oraz odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapszenizne.pl (zakładka zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach