Przetargi.pl
Przeprowadzenie komputerowych usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4443623 , fax. 018 4435239
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Żywiecka 13 13
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4443623, fax. 018 4435239
    REGON: 00440061800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie komputerowych usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie komputerowych usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja, składające się z 3 kursów, w całości finansowane ze środków publicznych, a mianowicie: Kurs 1 - kurs obsługi komputera w stopniu podstawowym - dla 7 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 21.11.2016r. kursu obsługi komputera w stopniu podstawowym. 2.Z racji faktu, iż jedna z osób jest niedowidząca, wymagane jest dostosowanie stanowiska z zakresie sprzętu (duża klawiatura, duży monitor). 3.Kurs obsługi komputera w stopniu podstawowym 40 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut). 4.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczce/uczestnikowi kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB. Kurs 2 - kurs obsługi komputera średniozaawansowany z pakietem Microsoft Office - dla 7 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 21.11.2016r. kursu obsługi komputera z pakietem Microsoft Office. 2.Kurs obsługi komputera z pakietem Microsoft Office 50 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut). 3.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB Kurs 3 - kurs obsługi komputera z elementami grafiki komputerowej oraz projektowania i pozycjonowania stron www - dla 4 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 21.11.2016r. kursu grafiki komputerowej oraz projektowania i pozycjonowania stron www. 2.Kurs grafiki komputerowej 100 godzinny praktyczno teoretyczny (gdzie 1h to 60 minut). 3.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB. Pozostałe informacje: 1.Czas trwania poszczególnych kursów (w godzinach) stanowi faktyczną ilość godzin zajęć bez uwzględnienia przerw podczas prowadzenia kursów. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania minimum jednej przerwy 10 minutowej na każde 60 minut zajęć. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość, aby uczestnik szkolenia dołączył do istniejącej/tworzącej się grupy szkoleniowej na danym szkoleniu, z zastrzeżeniem prowadzenia szkolenia zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz prowadzenia osobnej dokumentacji dla uczestników kierowanych przez Zamawiającego. 3.Wykonawca realizujący kursy zapewnia w trakcie trwania szkolenia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz zapewni ubezpieczenie uczestnikom szkolenia z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia w kwocie nie mniejszej niż 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) na każdego uczestnika kursu. 4.Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia każdemu uczestnikowi podczas każdego dnia kursu poczęstunku składającego się z kawy, herbaty, (według bieżących potrzeb uczestnika) napojów zimnych (woda mineralna minimum 1,0l, oraz 0,5 litra soku) i drobnych ciasteczek (minimum 150g). 5.Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej (UE), Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (RPO WM) poprzez umieszczenie w miejscu odbywania warsztatów i kursów, na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem warsztatów i kursów, w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji warsztatów i kursów, materiałach szkoleniowych, wydawanych dyplomach, certyfikatach lub innych zaświadczeniach logo Funduszy Europejskich, Unii Europejskiej wraz z logiem Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Województwa Małopolskiego. Projekt konkursowy Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnym Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, 14 czerwca 2016r. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e- learning. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia i we wzorze umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach