Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym w Osielcu

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2693510 , fax. 18 2693526
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 18 2693510, fax. 18 2693526
    REGON: 49189225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym w Osielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na wykonanie zadania pn: Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym w Osielcu. Zakres prac obejmuje min: 1) wykonanie nawierzchni poliuretanowej bezspoinowej , 2) dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw: - zestawu zabawowego - 1 szt, - huśtawki bocianie gniazdo - 1szt. - huśtawki podwójnej - 1 szt. - huśtawki WAŻKA - 1 szt. - jednopunktowego urządzenia kołyszącego PIES - 1 szt. - jednopunktowego urządzenia kołyszącego KURA - 1 szt. - urządzenia kołyszącego KOGUT - 1 szt. - karuzeli tarczowej - 1 szt. - linearium - piramidy wspinaczkowej - 1 szt. - gry integracyjnej KÓŁKO I KRZYŻYK - 1szt. - stołu do szachów - 1szt. - zjazdu na linie 20 m - 1 szt. - kosza na śmieci - 2 szt. - tablicy informacyjnej- z regulaminem placu zabaw - 1 szt. - tablicy rysunkowej pojedynczej - 1 szt. - ławek parkowych z oparciem - 2 szt. - ławek parkowych bez oparcia - 3 szt. 3) wykonanie nawierzchni trawiastej, sadzenie drzew i krzewów, 4) wykonanie robót budowlanych tj. min. roboty ziemne, korytowanie, obrzeża betonowe, rowki i ławy krawężnikowe, wykonanie podbudowy placu, 5) obsługa geodezyjna całości robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Wielkość, zakres, materiał, wymiary i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa zał. 10, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -załącznik nr 11 oraz przedmiar robót - załącznik nr 9, 2. Wymagane jest, aby wszystkie urządzenia zastosowane na placu zabaw były zgodne z normą PN-EN 1176, a nawierzchnia zgodna z normą PN-EN 1177. Urządzenia zastosowane na placu zabaw powinny być wyposażone w tabliczki informujące o sposobie wykorzystania danego elementu i przestrzeganiu zasad bezpiecznego użytkowania. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących urządzeń przed ich zamontowaniem. Nie wolno montować urządzeń bez dopuszczenia ich do użytku dla dzieci jako wyposażenia placów zabaw. 3. Kolor nawierzchni bezpiecznej - jednolity pomarańczowy lub podobny zaakceptowany przez Zamawiającego. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Urządzenia i nawierzchnia musza być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, co należy potwierdzić certyfikatami lub atestami bądź aprobatami oraz deklaracjami. b) Wykonawca w trakcie wykonania robót zorganizuje we własnym zakresie czasowy plac składowy urobku powstałego podczas wykonywania prac, zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizacją zadania. c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub osoby którymi się posługuje podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. d) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. e) zapewnienia kierownictwa i nadzoru nad realizowanym przedmiotem umowy, f) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go w terminie ustalonym dla odbioru końcowego, g) realizacji robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia Zamawiającego, 5. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady wynosi 5 lat. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi Wykonawca udziela zadeklarowanej w ofercie gwarancji zgodnie z rozdziałem 16 niniejszej SIWZ. Gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 6.Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w/w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie Nr 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z dopiskiem budowa placu zabaw w Osielcu. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 9. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust. 1-5 ustawy pzp. 10. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach