Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na modernizację i budowę dróg gminnych

Gmina Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Kościuszki 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 884 34 27 , fax. 81 884 37 87
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kraśnik
    ul. Kościuszki 24 24
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 81 884 34 27, fax. 81 884 37 87
    REGON: 43101999700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na modernizację i budowę dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego na modernizację i budowę dróg gminnych w kwocie 629 000,00 zł zgodnie z Uchwałą Nr XIV/68/2015 Rady Gminy Kraśnik z dnia 30 grudnia 2015 roku. w sprawie uchwalenia budżetu na 2016 rok ze zm. Spłata kredytu i odsetek następować będzie od dnia 30 marca 2017 r. do dnia 30 czerwca 2024 r., na koniec każdego kwartału (w przypadku wystąpienia w tym okresie dnia wolnego od pracy, w następnym dniu roboczym), w wysokości równych rat kapitałowych PLN (kapitał ) plus odsetki o zmiennej stopie procentowej wg poniższego harmonogramu: - rok 2017 - 4 raty kapitałowe po 21.000,00 zł - rok 2018 - 4 raty kapitałowe po 21.000,00 zł - rok 2019 - 4 raty kapitałowe po 21.000,00 zł - rok 2020 - 4 raty kapitałowe po 21.000,00 zł - rok 2021 - 4 raty kapitałowe po 21.000,00 zł - rok 2022 - 4 raty kapitałowe po 21.000,00 zł - rok 2023 - 4 raty kapitałowe po 21.000,00 zł - rok 2024 - 1 rata kapitałowa w wysokości 21.000,00 zł i 1 rata kapitałowa w wysokości 20.000,00 zł. Odsetki będą spłacane w okresach kwartalnych. Pierwsza spłata odsetek nastąpi 30 marca 2017 roku. Przy naliczaniu odsetek stosowany będzie kalendarz rzeczywisty. Jeżeli data spłaty kredytu i/lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu. Wysokość prowizji bankowej od udzielonego kredytu - 0 zł. Kredyt będzie oprocentowany w oparciu o stawkę WIBOR 3M za m-c plus marża banku. O wysokości stawki bazowej (WIBOR 3M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym kwartale oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany kwartał, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji w związku z ustanowionym zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu. Odsetki od zadłużenia kredytowego będą naliczane w kwartalnych okresach obrachunkowych zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne będą na podstawie harmonogramu dostarczonego przez Bank. Od przekazania środków kredytowych Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu, w tym opłat i prowizji. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. W przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone za pośrednictwem poczty nie później niż na 30 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości . Od aneksu do umowy oraz przedterminowej spłaty części kredytu Wykonawca nie pobierze dodatkowych opłat. Dopuszcza się możliwość odroczenia spłaty rat kredytu (zmiana harmonogramu spłat), bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu, w tym opłat i prowizji. W przypadku odroczenia spłaty części kredytu przez Zamawiającego, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Kredyt udzielony zostanie w walucie polskiej i w takiej walucie będzie wykorzystywany. Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Od postawionych do dyspozycji środków kredytowych Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji. Zamawiający w wyniku zawarcia umowy ponosić będzie jedynie koszty udzielenia kredytu wynikające ze złożonej oferty (zawarte w formularzu ofertowym). Jakiekolwiek inne koszty związane z udzieleniem kredytu oraz jego obsługą ponosi Wykonawca. Harmonogram spłaty kredytu będzie stanowił załącznik do umowy kredytu. Do umowy kredytowej zostanie wprowadzone postanowienie, iż wszelkie postanowienia warunków ogólnych czy szczególnych umowy kredytowej, które są wprost sprzeczne z wymaganiami określonymi w SIWZ, lub też czynią te wymogi w pełni lub częściowo nieskutecznymi, będą uważane za nieistniejące w takim zakresie w jakim ograniczają skuteczność wymagań określonych w SIWZ Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca otworzył rachunek techniczny do obsługi kredytu najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadził go nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania. Zamawiający nie przewiduje otwarcia rachunku podstawowego ani pomocniczego w Banku, który udzieli kredytu będącego przedmiotem SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CZAS URUCHOMIENIA KREDYTU OD DNIA PRZEKAZANIA DYSPOZYCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krasnik.e-bip.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach