Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowane zadań inwestycyjnych przez gminę Chrzanów w roku 2010

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-305 Chrzanów,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 87 55 132 , fax. 0-15 87 55 133
  • Data zamieszczenia: 2010-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    23-305 Chrzanów, woj. lubelskie
    tel. 0-15 87 55 132, fax. 0-15 87 55 133
    REGON: 00099132100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.netpip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowane zadań inwestycyjnych przez gminę Chrzanów w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 400.000,00 PLN (słownie złotych: czterysta tysięcy) z przeznaczeniem na finansowanie kosztów zadań inwestycyjnych przez gminę Chrzanów w roku 2010, w szczególności na finansowanie zadania pod nazwą: Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Trzeci i Chrzanów Czwarty, oraz na współfinansowanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2810L Krzemień-Chrzanów-Goraj w m. Chrzanów. Dla potrzeb procedury przetargowej nalży przyjąć, że kredyt będzie płatny w jednej transzy. Jednakże zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania kredytu w kilku transzach, zgodnie z jego zapotrzebowaniem z równoczesnym zastrzeżeniem, że maksymalny okres wykorzystania kredytu upływa z dniem 31.12.2010r. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - Kwota kredytu: 400 000 zł. - Okres kredytowania:- rozpoczęcie: w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy,- zakończenie: 31.03.2017r. (spłata ostatniej raty kredytu). - Karencja w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do 30.06.2011r. Spłata kredytu następować będzie w 24 równych ratach (pierwsza rata w kwocie 16.666,59 zł + 23 raty po 16.666,67 zł.) w następujących okresach: 1 rata 16 666,59 złotych spłata do dnia 30.06.2011r. 2 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 30.09.2011r. 3 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 31.12.2011r. 4 rata 16 666,59 złotych spłata do dnia 31.03.2012r. 5 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 30.06.2012r. 6 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 30.09.2012r. 7 rata 16 666,59 złotych spłata do dnia 31.12.2012r. 8 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 31.03.2013r. 9 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 30.06.2013r. 10 rata 16 666,59 złotych spłata do dnia 30.09.2013r. 11 rata 16 666,59 złotych spłata do dnia 31.12.2013r. 12 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 31.03.2014r. 13 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 30.06.2014r. 14 rata 16 666,59 złotych spłata do dnia 30.09.2014r. 15 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 31.12.2014r. 16 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 31.03.2015r. 17 rata 16 666,59 złotych spłata do dnia 30.06.2015r. 18 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 30.09.2015r. 19 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 31.12.2015r. 20 rata 16 666,59 złotych spłata do dnia 31.03.2016r. 21 rata 16 666,59 złotych spłata do dnia 30.06.2016r. 22 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 30.09.2016r. 23 rata 16 666,67 złotych spłata do dnia 31.12.2016r. 24 rata 16 666,59 złotych spłata do dnia 31.03.2017r. - W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. - Spłata rat odsetkowych będzie następowała w terminach kwartalnych na koniec miesiąca kończącego kwartał. Odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach