Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 000 000,00 złotych, na sfinansowanie planowanego deficytu j.s.t. na zadanie pn. Budowa oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baligród.

Gmina Baligród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-606 Baligród, Plac Wolności 13
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4684077 , fax. 013 4684077
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baligród
    Plac Wolności 13 13
    38-606 Baligród, woj. podkarpackie
    tel. 013 4684077, fax. 013 4684077
    REGON: 00053334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baligrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 000 000,00 złotych, na sfinansowanie planowanego deficytu j.s.t. na zadanie pn. Budowa oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baligród.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 000 000,00 złotych, na sfinansowanie planowanego deficytu j.s.t. na zadanie pn. Budowa oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baligród. 2. Okres karencji: od dnia podpisania umowy do dnia 31/12/2009. 3. Wpłata 1 raty kredytu do 31/03/2010. 4. Spłata rat kapitałowych kwartalna a odsetek miesięczna począwszy od 30/09/2009. 5. Kredyt będzie udzielony według zmiennej stopy oprocentowania. 6. Będzie istniała możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu). 7.Gotowość do udzielenia od dnia podpisania umowy. 8. Środki będą uruchamiane w transzach w formie przelewu. 9. Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 3M - do oferty należy przyjąć WIBOR z dnia 26/06/2009 wg stawki 4,47. 10. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i podania w ofercie stawki wyliczonej w sposób określony w pkt 3,10 SIWZ. 11. Forma zabezpieczenia kredytu- weksel in blanco. 12. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub całkowitej rezygnacji z niego oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 13. Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy: 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp. 3. Przedstawią oferty zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane wg klucza: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oferenci muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i z którego wynika, że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ustawy Pzp. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baligrod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach