Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 2 093 694,00 złotych na finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w 2011r. w Gminie Urzędów

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8225052 , fax. 081 8285030
  • Data zamieszczenia: 2011-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 081 8225052, fax. 081 8285030
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/urzedow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 2 093 694,00 złotych na finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w 2011r. w Gminie Urzędów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego wysokości 2 093 694,00 złotych, (słownie: dwa miliony dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset dziewięćdziesiąt cztery) z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych pn. 1) budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej w Bęczynie - 852 623 złotych; 2) dostosowanie budynków SP ZOZ w Gminie Urzędów do obowiązujących uregulowań prawnych - 876 671 złotych; 3) remont i wyposażenie budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Urzędowie - 364 400 złotych. zgodnie z Zarządzeniem nr 9/2011 Wójta Gminy Urzędów z dnia 02.03.2011 w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2011r. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco - załącznik nr 2 do umowy 3. Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość uruchomienia kredytu na każde żądanie , w okresie nie później niż do końca 2011roku Bank w takim przypadku nie będzie pobierał odsetek, żadnych dodatkowych opłat i innych kosztów rekompensujących. 4). Karencja spłaty do 30.03.2012r. Termin spłaty od 20 kwietnia 2011r. do dnia 30.11. 2021r. 5). Spłata kredytu nastąpi w n/w ratach z terminami płatności: - 1 rata 52 342,00 zł na dzień 30.03.2012 r. - 2 rata 52 342,00 zł na dzień 31.05.2012 r. - 3 rata 52 342,00 zł na dzień 30.09.2012 r. - 4 rata 52 342,00 zł na dzień 30.11.2012 r. - 5 rata 52 342,00 zł na dzień 29.03.2013 r. - 6 rata 52 342,00 zł na dzień 31.05.2013 r - 7 rata 52 342,00 zł na dzień 30.09.2013 r. - 8 rata 52 342,00 zł na dzień 29.11.2013 r. - 9 rata 52 342,00 zł na dzień 31.03.2014 r. - 10 rata 52 342,00 zł na dzień 30.05.2014 r. - 11 rata 52 342,00 zł na dzień 30.09.2014 r. - 12 rata 52 342,00 zł na dzień 28.11.2014 r. - 13 rata 52 342,00 zł na dzień 31.03.2015 r. - 14 rata 52 342,00 zł na dzień 29.05.2015 r. - 15 rata 52 342,00 zł na dzień 30.09.2015 r. - 16 rata 52 342,00 zł na dzień 30.11.2015 r. - 17 rata 52 342,00 zł na dzień 31.03.2016 r. - 18 rata 52 342,00 zł na dzień 31.05.2016 r. - 19 rata 52 342,00 zł na dzień 29.09.2016 r. - 20 rata 52 342,00 zł na dzień 30.11.2016 r. - 21 rata 52 342,00 zł na dzień 31.03.2017 r. - 22 rata 52 342,00 zł na dzień 31.05.2017 r. - 23 rata 52 342,00 zł na dzień 29.09.2017 r. - 24 rata 52 342,00 zł na dzień 30.11.2017 r - 25 rata 52 342,00 zł na dzień 29.03.2018 r. - 26 rata 52 342,00 zł na dzień 31.05.2018 r. - 27 rata 52 342,00 zł na dzień 29.09.2018 r. - 28 rata 52 342,00 zł na dzień 30.11.2018 r. - 29 rata 52 342,00 zł na dzień 29.03.2019 r. - 30 rata 52 342,00 zł na dzień 31.05.2019 r. - 31 rata 52 342,00 zł na dzień 30.09.2019 r. - 32 rata 52 342,00 zł na dzień 29.11.2019 r. - 33 rata 52 342,00 zł na dzień 31.03.2020 r. - 34 rata 52 342,00 zł na dzień 29.05.2020r. - 35 rata 52 342,00 zł na dzień 30.09.2020 r. - 36 rata 52 342,00 zł na dzień 30.11.2020 r. - 37 rata 52 342,00 zł na dzień 31.03.2021 r. - 38 rata 52 342,00 zł na dzień 31.05.2021 r. - 39 rata 52 342,00 zł na dzień 30.09.2021 r. - 40 rata 52 356,00 zł na dzień 30.11.2021 r. Wykonawca (bank) w oparciu o wyżej wyznaczone raty spłat sporządzi prognozowany harmonogram spłat kapitału, odsetek , ewentualną marżę i dołączy do oferty. 6). Naliczenie odsetek od kredytu nastąpi w okresach miesięcznych, przy czym ich spłatę ustala się do 10 dnia po zakończeniu miesiąca. Bank zobowiązany będzie do wyliczenia odsetek i przesyłania pisemnego obciążenia dla zamawiającego do 5 dnia miesiąca. Odsetki liczone będą w oparciu o rzeczywiste saldo zadłużenia według zasady: Odsetki = saldo kredytu x łączne oprocentowanie x rzeczywista liczba dni w okresie obrachunkowym : 365 7). Oprocentowanie kredytu ustala się na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3M , wyliczone jako średnia z miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który płatne są odsetki, obowiązujące w okresie, za który odsetki są naliczane, powiększone lub pomniejszone o marżę banku. Marża będzie stała przez cały okres kredytowania. 8). Przyjmuje się rok jako 365 dni ( także w latach przestępnych)., a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 9). Dla porównania i oceny ofert - oprocentowanie należy liczyć według średniej stawki bazowej WIBOR 3M z dnia - 17.02.2011 roku. , która wynosiła 3,92%. 10). Zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu, jak i nie wykorzystania kredytu w całości, w takim przypadku bank nie będzie naliczał dodatkowych opłat od kwoty kredytu spłaconego przed terminem, jak i nie wykorzystanego, oraz innych kosztów rekompensujących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow, zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach