Przetargi.pl
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2 755 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Gmina Liniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-420 Liniewo, ul. Dworcowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 878 520 , fax. 586 878 522
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liniewo
    ul. Dworcowa 3
    83-420 Liniewo, woj. pomorskie
    tel. 586 878 520, fax. 586 878 522
    REGON: 19167519000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2 755 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowych w następującej wysokości 2 755 000,00 zł, który zgodnie z Uchwałą Rady Gminy w Liniewie stanowiącego załącznik do SIWZ zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 1. Sposób zaciągnięcia kredytu: a) Wykonawca przedstawi do dyspozycji Zamawiającego kwotę kredytu w następującym terminie: do 31-12-2019 r. b) Zamawiający oczekuje, iż uruchomienie kredytu nastąpi w terminie określonym w umowie na podstawie pisma Zamawiającego z prośbą o uruchomienie transzy kredytu bez dodatkowych załączników i dokumentów. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. Całość kredytu możliwa do wykorzystania maksymalnie do 31.12.2019 roku c) Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca nie będzie wymagał zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania, a jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego formą takiego zabezpieczenia będzie weksel własny in blanco. d) Kwoty poszczególnych transz kredytu zostaną wpłacone na wskazany rachunek bankowy w banku obsługującym budżet gminy- na konto bankowe Zamawiającego Nr 75 8340 0001 0100 1876 2000 0002 e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku wcześniejszej niż będzie to określone w umowie spłaty kredytu odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. f) Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat po za tymi które przedstawił w ofercie celem obliczenia ceny oferty. 2. Warunki spłaty kredytu: a) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3M . Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. b) W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego c) O wysokości stawki bazowej WIBOR 3 M w kolejnych miesiącach Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego powiadamiania Zamawiającego. d) Do wyliczenia wartości odsetek stosowany będzie kalendarz rzeczywisty 365/366 dni w roku i rzeczywista liczba dni w miesiącu. e) Odsetki naliczane będą wyłącznie od wypłaconych transz kredytu. f) Odsetki nie będą naliczane od kwoty niewykorzystanego kredytu. g) Wykonawca udzieli Zamawiającemu karencji w spłacie zaciągniętego kredytu do dnia 25.03.2023 r. Karencja w spłacie kredytu dotyczyć będzie tylko kapitału. h) Spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu następować będzie w okresach kwartalnych w 25 – tym dniu każdego ostatniego miesiąca kwartału zgodnie z harmonogramem terminu spłaty określonym w pkt j). Wykonawca w terminie do 15 ostatniego miesiąca kwartału przekaże pisemnie informację nt. wysokości należnych kwot. Powyższa czynność nie obciąża Zamawiającego. i) Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 ustawy Prawo Bankowe posiadania innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach