Przetargi.pl
udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 5.500.000,00 zł na: 1) finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2012 roku - 1.010.000,00 zł, 2) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek - 4.490.000,00 zł.

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4329135 , fax. 013 4331011
  • Data zamieszczenia: 2012-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 013 4329135, fax. 013 4331011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 5.500.000,00 zł na: 1) finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2012 roku - 1.010.000,00 zł, 2) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek - 4.490.000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia: o udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 5.500.000,00 zł na: finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2012 roku - 1.010.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek - 4.490.000,00 zł. wg wyliczenia Co = Ko + Pp tj. Co = ....................................................................... Ko- koszt odsetek, WIBOR 1M - 4,91 z dnia 20.07.2012 r., Mz- marża Banku, Pp - prowizja od uruchomienia kwoty kredytu max 0,2% Ko = kapitał pozostały do spłaty WIBOR 1M + Mz /365 ilość dni w okresie Pp = 5.500.000,00 tj. Pp = Gdzie: Mz - % Pp - % Sposób obliczenia ceny oferty na usługę bankową - kredyt długoterminowy na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Dukla i spłatę kredytów i pożyczek w rozbiciu na okres 2012-2020 z dwuletnim okresem karencji (Uwaga: raty płatne na ostatni dzień kwartału). Dla porównywalności ofert przyjąć uruchomienie kredytu w dwóch transzach zgodnie z tabelą. Transza Kapitał % Wibor+ marża Odsetki za okres. Rata Kapitał do spłaty 2012 25.09.2012 2 500 000,00 2 500 000,00 0,00 0,00 2 500 000,00 11.12.2012 3 000 000,00 5 500 000,00 0,00 0,00 5 500 000,00 2013 Karencja 5 500 000,00 0,00 0,00 5 500 000,00 5 500 000,00 0,00 0,00 5 500 000,00 5 500 000,00 0,00 0,00 5 500 000,00 5 500 000,00 0,00 0,00 5 500 000,00 2014 5 500 000,00 0,00 0,00 5 500 000,00 5 500 000,00 0,00 0,00 5 500 000,00 5 500 000,00 0,00 0,00 5 500 000,00 5 500 000,00 0,00 0,00 5 500 000,00 2015 1 0 5 500 000,00 0,00 37 000,00 5 463 000,00 2 0 5 463 000,00 0,00 37 000,00 5 426 000,00 3 0 5 426 000,00 0,00 37 000,00 5 389 000,00 4 0 5 389 000,00 0,00 37 000,00 5 352 000,00 2016 5 0 5 352 000,00 0,00 197 500,00 5 154 500,00 6 0 5 154 500,00 0,00 197 500,00 4 957 000,00 7 0 4 957 000,00 0,00 197 500,00 4 759 500,00 8 0 4 759 500,00 0,00 197 500,00 4 562 000,00 2017 9 0 4 562 000,00 0,00 250 000,00 4 312 000,00 10 0 4 312 000,00 0,00 250 000,00 4 062 000,00 11 0 4 062 000,00 0,00 250 000,00 3 812 000,00 12 0 3 812 000,00 0,00 250 000,00 3 562 000,00 2018 13 0 3 562 000,00 0,00 300 000,00 3 262 000,00 14 0 3 262 000,00 0,00 300 000,00 2 962 000,00 15 0 2 962 000,00 0,00 300 000,00 2 662 000,00 16 0 2 662 000,00 0,00 300 000,00 2 362 000,00 2019 17 0 2 362 000,00 0,00 300 000,00 2 062 000,00 18 0 2 062 000,00 0,00 350 000,00 1 712 000,00 19 0 1 712 000,00 0,00 350 000,00 1 362 000,00 20 0 1 362 000,00 0,00 350 000,00 1 012 000,00 2020 21 0 1 012 000,00 0,00 350 000,00 662 000,00 22 0 662 000,00 0,00 350 000,00 312 000,00 23 0 312 000,00 0,00 312 000,00 0,00 Łącznie odsetki: Kwota prowizji: Łącznie koszt kredytu:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium; Informacja dotycząca wadium - w wysokości 100,00 zł, słownie sto złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jeden lub kilku następujących formach : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto :Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział Dukla Nr konta : 58 86 42 10 96 20 10 96 00 18 33 00 02. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty, zaś oryginał spakować oddzielnie jako dokument do ewidencji księgowej, bądź jeśli to możliwe złożyć osobiście w pokoju Nr 2 Urzędu Gminy Dukla ul. Trakt Węgierski 11 , kasa, przed terminem składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowanie, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z wyjątkiem gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów przetargowych nie złożył tych dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu już zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana : odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli było żądane, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach