Przetargi.pl
udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1 500 000 zł

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Sękowskiego 2B 2B
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1 500 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1 500 000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Powiatu Mieleckiego. Do wyliczenia oferty należy przyjąć przedstawiony poniżej harmonogram spłat rat kredytu - 7 rat kapitałowych z odroczoną spłatą. W zawartej z wybranym bankiem umowie zostanie przyjęta spłata kredytu zgodnie z podanym harmonogramem. Harmonogram spłaty rat kredytu: 2015 rok - 190 000 zł płatne do dnia 15.12.2015r. 2016 rok - 190 000 zł płatne do dnia 15.12.2016r. 2017 rok - 200 000 zł płatne do dnia 15.12.2017r. 2018 rok - 200 000 zł płatne do dnia 15.12.2018r. 2019 rok- 200 000 zł płatne do dnia 15.12.2019r. 2020 rok- 200 000 zł płatne do dnia 15.12.2020r. 2021 rok- 320 000 zł płatne do dnia 15.12.2021r. Do wyliczenia kosztów odsetek należy przyjąć, że kredyt zostanie zaciągnięty jednorazowo w dniu 28 listopada 2014 roku. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 28 listopada 2014 roku - zamawiający zastrzega, iż termin ten może ulec zmianie w związku z prowadzoną procedurą przetargową. Zamawiający przewiduje wykorzystanie kredytu jednorazowo. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji zamawiającego w terminie do 2 dni od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego. Od niewykorzystanej kwoty kredytu wykonawca nie pobierze prowizji. Karencja w spłacie kapitału będzie wynosić : data spłaty pierwszej raty to 15.12.2015r. Spłata kapitału po upływie karencji nastąpi w 7 ratach w każdym roku budżetowym, począwszy od roku 2015 do roku 2021. Spłata odsetek następować będzie w ostatnim dniu każdego kwartału, począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu, od aktualnego zadłużenia. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty uruchomionej, według stanu na ostatni dzień kwartału. Bank każdorazowo powiadomi zamawiającego w formie pisemnej bądź elektronicznej , najpóźniej w terminie 3 dni roboczych przed datą spłaty odsetek. Forma kredytu - kredyt udostępniony będzie poprzez przelew środków na rachunek bieżący Zamawiającego w Podkarpackim Banku Spółdzielczym Oddział Mielec . Oprocentowanie kredytu zostanie ustalone w oparciu o stopę referencyjną WIBOR 3M plus marża banku. O każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stopy referencyjnej WIBOR 3M Wykonawca powiadomi zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu od którego będzie obowiązywała. Do obliczenia oprocentowania w ofercie należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 18 listopada 2014 roku. Oprocentowanie kredytu w ofercie ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 3M z dnia 18 listopada 2014 roku powiększonej o marżę Banku w stosunku rocznym na bazie 365/366 dni. Spłata kredytu będzie zabezpieczona w następujący sposób : - weksel własny in blanco z wystawienia zamawiającego wraz z deklaracją wekslową, - oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego , Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż wymienione w SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji z wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego kredytu. Zamawiający informuje, ze Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenie kredytu rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku (365/366). Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxem nie później niż 7 dni przed datą spłaty całości lub części kredytu. W przypadku dokonania przez Zmawiającego przedterminowej spłaty części kredytu strony ustalą harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. Kwota spłaconego kredytu jak również kwota przedterminowo zwolniona nie podlega ponownemu wykorzystaniu. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postepowaniu. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2021 roku. Przewidywane rozpoczęcie realizacji zamówienia: 28 listopad 2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 7 000 zł (słownie : siedem tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach