Gmina Borowa ogłasza przetarg
- Adres: 39-305 Borowa, Borowa 223
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 58 15 521 , fax. 0-17 58 15377
- Data zamieszczenia: 2011-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Borowa
Borowa 223 223
39-305 Borowa, woj. podkarpackie
tel. 0-17 58 15 521, fax. 0-17 58 15377
REGON: 69058188000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie 512 661 zł ( pięćset dwanaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt jeden ), z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Borowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu krótkoterminowego złotowego w kwocie 512 661 zł , z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Borowa. 2. Kredyt zamierzamy zaciągnąć według formuły WIBOR 1M + stała marża banku. 3. Na cenę kredytu składać się będzie oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy WIBOR 1M powiększonej o marżę Banku kredytodawcy (wyrażone w procentach oraz wyrażone wartościowo w PLN w całym okresie kredytowania). Zamawiający nie przewiduje innych elementów ceny kredytu. 4. W związku z podjętą w dniu 10.08.2011 r. uchwałą Nr VIII/53/2011 Rady Gminy Borowa w sprawie zaciągnięcia krótkoterminowego kredytu bankowego, przyjmuje się wypłatę kredytu w roku 2011 w kwocie 512 661 zł - w terminie do dnia 15.09.2011 r. 5. Spłatę kredytu planuje się w jednej racie w terminie do dnia 31.12.2011 roku. 6. Źródłem spłaty będą środki z Województwa Podkarpackiego, zarządzającego Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 , stanowiące refundację poniesionych wydatków inwestycyjnych na podstawie umowy nr UDA-RPPK.02.02.00-18-096/09-00 z dnia 29 listopada 2010 roku o dofinansowanie projektu. 7. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, iż rok stanowi 365 dni oraz 366 dni w przypadku lat przestępnych. 8. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M , obowiązującą na m-c sierpień 2011r. - powiększoną o marżę Banku-kredytodawcy (wyrażona w procentach oraz wyrażoną w wartości PLN dla całego okresu kredytowania). 9. Do obliczenia ceny należy przyjąć, iż uruchomienie kredytu nastąpi w kwocie 512 661 zł w dniu 15 września 2011 r. 10. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu nastąpi jednorazowo w terminie do dnia 31.12.2011 roku. 11. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 12. Zamówienie obejmuje także następujące warunki: a) możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu); b) Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki w następujący sposób: oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na m-c sierpień 2011 r.) powiększonej o kwotę marży Banku (wyrażoną w procentach). Marża Banku jest wiążąca w całym okresie kredytowania. Wykonawca jest obowiązany wliczyć wszelkie opłaty do oprocentowania kredytu w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową zwaną bazową (wyrażoną w procentach). Wykonawca określi wartość odsetek wyrażonych kwotowo w PLN w całym okresie kredytowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego na kwotę 2 300 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-27 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1 428 440,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2016-07-26 - USŁUGA UDZIELENIA POŻYCZKI KREDYTU w wysokości 1 500 000,00 słownie: jeden milion pięćset tysięcy 00/100 złotych z przeznaczeniem na spła-tę zobowiązań Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
Dodano: 2016-07-26 - Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 700.000,00 zł
Dodano: 2016-06-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4 367 558,32 zł w tym 1 614 442,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu i 2 753 116, 32 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-01 - Udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego dla realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami w parterze, z garażem podziemnym, parkingami, układem ciągów komunikacyjnych wewnętrznych, terenami zielonymi, placem zabaw, osłoną śmietnikową, murem oporowym, zjazdem do garażu, schodami terenowymi na działce nr ewid. 446 2 w miejscowości Boguchwała, gmina Boguchwała.
Dodano: 2016-05-25 - Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Ostrów.
Dodano: 2016-05-19 - Usługa udzielenia pożyczki/kredytu w wysokości 3.200.000,00 zł (słownie: trzy miliony dwieście tysięcy złotych) dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Casino 18 na finansowanie zakupu aparatury medycznej oraz innych urządzeń.
Dodano: 2016-05-12 - Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości 10.056.645,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-03-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.369.907,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-03-11