Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 30.000.000,00 zł na refinansowanie kompleksowej budowy infrastruktury ciepłowniczej

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81213 Gdynia, ul. Opata Hackiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
    ul. Opata Hackiego 14
    81213 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
    REGON: 19056363200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://opecgdy.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 30.000.000,00 zł na refinansowanie kompleksowej budowy infrastruktury ciepłowniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 30.000.000,00 zł (słownie: trzydzieści milionów zł 0/100) na refinansowanie kompleksowej budowy infrastruktury ciepłowniczej. 2. Termin realizacji zamówienia: 10 dni od dnia podpisania umowy przez kolejne 60 miesięcy. 3. Kredyt uruchomiony będzie bez konieczności odrębnego wniosku kredytowego, na podstawie zawartej umowy, której istotne dla Stron postanowienia zawarte zostały w załączniku nr 2 do siwz. 4. Waluta kredytu: polski złoty (PLN). 5. Uruchomienie kredytu: do 10 dni od dnia podpisania umowy. 6. Planowany okres kredytu: a) spłata kapitału nastąpi w 60 równych ratach miesięcznych (licząc od dnia wypłaty kredytu), przy uwzględnieniu zapisów pkt. 3.2.8. siwz; b) prawdopodobna data uruchomienia kredytu XI 2017r. 7. Kredyt przekazany będzie na pomocniczy rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Termin spłaty kredytu: (60 miesięcy) spłata kapitału nastąpi w równych ratach miesięcznych, płatnych ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, począwszy od daty spłaty pierwszej raty ustalonej w umowie. 9. Termin płatności odsetek: miesięcznie. 10. Koszty obsługi kredytu: a) okres obrachunkowy - miesiąc kalendarzowy, b) oprocentowanie kredytu – zmienna stopa procentowa. 11. Środki z uzyskanego kredytu przeznaczone zostaną na finansowanie kompleksowej budowy i modernizacji infrastruktury ciepłowniczej. 12. Oprocentowanie, w całym okresie wykorzystania kredytu, ustalone będzie w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej, w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę Banku. 13. Oprocentowanie wyliczane jest w oparciu o stawkę WIBOR 1M według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie pierwszego, kolejnych (miesięcznych) i ostatniego okresu obrachunkowego. 14. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 1M dla danego dnia do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 1M. 15. W każdym okresie obrachunkowym, wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa oprocentowania kredytu jest stała. 16. Odsetki od wykorzystanego kredytu obliczane będą w okresach obrachunkowych i płatne w dniu zakończenia każdego okresu obrachunkowego tj. ostatniego dnia miesiąca, przy czym: a) pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia następującego po dniu wypłaty kredytu i kończy się w dniu zakończenia okresu obrachunkowego, b) kolejne miesięczne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego, c) ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu całkowitej spłaty kredytu. 17. Ewentualna prowizja bankowa (przygotowawcza) liczona będzie jako % od kwoty postawionego do dyspozycji kredytu inwestycyjnego, płatna w dniu uruchomienia środków z kredytu. 18. Oprocentowanie kredytu i ewentualna prowizja bankowa, stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy należne z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych dodatkowych kosztów. 19. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania dodatkowych kosztów operacji bankowych z tytułu wpłat kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych przez Zamawiającego na konto Wykonawcy, wynikających z tabeli opłat i prowizji bankowych Wykonawcy lub zastosowania innych stawek. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, harmonogram ulegnie zmianie. Odsetki naliczane będą do daty faktycznej spłaty. 21. Płatności będą dokonane przelewem na konto Wykonawcy, zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę. 22. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości: a) za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy przez Wykonawcę - 0,10% kwoty kredytu, b) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 0,10% kwoty kredytu. 23. Powyższe postanowienia nie wyłączają prawa Zamawiającego do dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wartość powstałej szkody przekroczy wartość kar umownych. 24. W przypadku stwierdzenia rażących naruszeń umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może odstąpić od umowy z miesięcznym wypowiedzeniem. 25. Formą zabezpieczenia kredytu będą wyłącznie: a) pełnomocnictwo do dysponowania rachunkiem bankowym w Banku lub klauzula potrącenia, b) weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową stanowiącą integralną część umowy (załącznik nr 2 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia razem z ofertą wadium przetargowego w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 0/100). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A. III/O Gdynia, Nr rachunku: 44 1240 3523 1111 0000 4334 8901. 5. Wadium wnoszone w gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą. 6. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione, jeżeli wpływ kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16.10.2017r. do godz. 12:00. 7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie brakujących lub wadliwych dokumentów oraz pełnomocnictw, nie złożył ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 12. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. 13. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą zawierać w swojej treści nazwę oraz numer postępowania przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach