Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 530.000,00 PLN (słownie: pięćset trzydzieści tysięcy złotych, 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, w zakresie wydatków bieżących oraz wydatków inwestycyjnych.

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 711 531 , fax. 552 711 565
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9
    82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 552 711 531, fax. 552 711 565
    REGON: 17074791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 530.000,00 PLN (słownie: pięćset trzydzieści tysięcy złotych, 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, w zakresie wydatków bieżących oraz wydatków inwestycyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 530.000,00 PLN (słownie: pięćset trzydzieści tysięcy złotych, 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, w zakresie wydatków bieżących oraz wydatków inwestycyjnych. 2.Warunki kredytowania: 2.1.Termin uruchomienia kredytu: jednorazowo do 31.12.2020 r. na rachunek bieżącyUrzędu Gminy w Miłoradzu w Banku Spółdzielczym w Malborku 2.2.Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 30.11.2029 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany okresu kredytowania. 2.3.Spłata kredytu nastąpi w ratach wg harmonogramu spłat rat kapitałowych, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy termin płatności przypada w dzień wolny odpracy za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy. 2.4.Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie na koniec każdego miesiąca (bez karencji w spłacie). O wysokości odsetek do zapłaty od wykorzystanej części kredytu Bank poinformuje Zamawiającego pisemnie na adres e-mail: skarbnik@miloradz.malbork.pl, przynajmniejna 5 dni przed terminem zapłaty. W przypadku, gdy termin płatności przypada w dzieńwolny od pracy za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy. 2.5.Oprocentowanie kredytu: kwota kredytu oprocentowana w stosunku rocznym,według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa będzie wysokości stawkireferencyjnej, powiększonej o marżę Wykonawcy. Stawkę referencyjną stanowić będziestawka WIBOR 1M notowana na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego okres,za który naliczane są odsetki, powiększony o stałą marżę banku. Do wyliczenia ceny orazw trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni(rzeczywista liczba dni w miesiącu). 2.6.Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową(z kontrasygnatą Skarbnika Gminy). 2.7.Dla celów porównania ofert złożonych w postępowaniu należy przyjąć stały WIBOR1M z dnia 23.06.2020 r.; stawka 0,23% 2.8.Na rachunkach Gminy w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 2.9.Gmina nie posiada zaległych zobowiązań wobec banków, ZUS ani US 2.10. Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 punkt 5 k.p.c. 2.11. Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom. 2.12. W Gminie nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2019 r., poz. 869 ). 2.13. Gmina oświadcza, że nie posiada wierzytelności, które byłyby zabezpieczone przez wierzycieli w formie przewidzianej przepisami prawa, a w szczególności hipoteką lub zastawem. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 3.1.możliwości zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej od ustalonej bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji; 3.2.możliwość wcześniejszej (przed ustalonymi terminami) spłaty kredytu oraz poszczególnych rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów w postaci opłat, prowizji rekompensacyjnej, itp.; 3.3.możliwość zmiany harmonogramu spłaty bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji, przy czym wydłużenie terminu płatności rat kapitałowych oraz zmiany ich wysokości będzie następowało po uzgodnieniu z Wykonawcą. W takich przypadkach Strony ustalają nowy harmonogram spłaty. 4.Odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zezwolenia na wykonywanie czynności bankowych w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r., poz. 2357 z późn. zm.), chyba że przepisy stanowią inaczej. Dodatkowe objaśnienie: w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe od Wykonawcy wymaga sięprzedłożenia dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia wżycie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach