Gmina Milejów ogłasza przetarg
- Adres: 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7572026 , fax. 081 7572385
- Data zamieszczenia: 2009-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
ul. Partyzancka 13A 13A
21-020 Milejów, woj. lubelskie
tel. 081 7572026, fax. 081 7572385
REGON: 43101955000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Milejów w kwocie 3 500 000,00 PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Milejów w kwocie 3 500 000,00 PLN. 2. Prowizja bankowa płatna procentowo od pobranej transzy kredytu, w dniu pobrania transzy. Uwaga: Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej przyjmuje się, że prowizja ma charakter jednorazowy. Płatność prowizji nastąpi do dnia 30-06-2009 r. 3. Karencja w spłacie kapitału do dnia 31-03-2011 r. 4. Spłata kapitału następować w wysokościach i terminach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ (harmonogram spłaty kredytu). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu jak również uruchomienia niepełnej kwoty kredytu. W takich przypadkach wykonawca nie będzie pobierał opłat lub prowizji. 5. Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedniego plus marża banku w okresie obowiązywania umowy. Uwaga: Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć stawkę bazową oprocentowania -WIBOR 1M z dnia 12 czerwca 2009 r. wynoszącą 4,00 %, 6. W przypadku spłaty części lub całości kredytu w trakcie miesiąca odsetki będą naliczane w oparciu o faktyczny czas korzystania z kapitału kredytu i płatne będą w ostatnim dniu roboczym miesiąca 7. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się że rok liczy 365 dni. 8. Liczba oraz wysokość transz uruchomienia kredytu będzie ustalona przez zamawiającego według jego bieżących potrzeb. Zamawiający ustala prognozowany termin wykorzystania ostatniej transzy kredytu do dnia 31-12-2009 r. Uwaga: Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej przyjmuje się jednorazową wypłatę kwoty kredytu w dniu 23-06-2009 r. 9. Wykonawca zobowiązuje się do postawienia do dyspozycji zamawiającego pełnej kwoty kredytu w następnym dniu roboczym po podpisaniu umowy. 10. Zamawiający dopuszcza pobieranie prowizji przez wykonawcę tylko od przyznanego kredytu. 11. Koszty wynikające z obsługi kredytu zamawiający pokrywa tylko do wysokości prowizji określonej w poprzednim ustępie i odsetek od uruchomionego kredytu. Wszystkie czynności wykonywane przy obsłudze kredytu przez wykonawcę są bezpłatne dla zamawiającego. 12. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 13. Miejsce wykonania zamówienia - Gmina Milejów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 4. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 5. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunku dotyczącego posiadanych przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności kredytowej, określonych w ustawie Prawo bankowe zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 i 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 7. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 1 - 2 przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie , dokumenty wymienione w ust. 3 - 5 wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 8. W przypadku składania ofert przez konsorcjum do ofert należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Gminie Łomazy kredytu konsolidacyjnego długoterminowego w wysokości 2 966 000 złotych
Dodano: 2016-07-21 - Kredyt długoterminowy w kwocie 2839000 PLN
Dodano: 2016-07-21 - Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2016 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2016-06-24 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego dla Gminy Uścimów w kwocie 1 350 000 zł
Dodano: 2016-06-21 - Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 3.861.043,26 zł z przeznaczeniem na całkowitą spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług z zakresu obsługi bankowej wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla SP ZOZ w Bychawie
Dodano: 2016-06-09 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie usługi kredytu bankowego
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 3.861.043,26 zł na całkowitą spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-06-03