Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy 2009 r.

Gmina Żurawica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-710 Żurawica, ul. Ojca Świętego Jana Pawła II 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6723940, 6713378 , fax. 016 6723940
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żurawica
    ul. Ojca Świętego Jana Pawła II 1 1
    37-710 Żurawica, woj. podkarpackie
    tel. 016 6723940, 6713378, fax. 016 6723940
    REGON: 00055117700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zurawica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy 2009 r. a) Oprocentowanie kredytu obliczone będzie dla każdego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o zmienny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 3M, powiększony lub pomniejszony o stałą marżę banku oraz powiększoną lub nie o prowizję z tytułu udzielonego kredytu. b) Spłata kredytu będzie następować w ratach kwartalnych przez okres od 30.06.2010 r. do 31.12.2014 roku, karencja w spłacie kredytu (pierwszej raty kapitałowej wraz z odsetkami) do dnia 29.06.2010 r. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu. d) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 1) w celu wykazania że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca musi; a) posiadać zarejestrowaną działalność w zakresie bankowości, 2) w celu wykazania że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Wykonawca musi; a) udzielić minimum jeden kredyt w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającymi swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj: kredyt o wartości minimum 1.000.000,00 zł. 2. Zamawiający dokona potwierdzenia, spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu, poprzez analizę dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, że przedmiotem działalności jest bankowość. 2. Wykaz wykonanych usług wg. wzoru załączonego do SIWZ 3. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zurawica/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach