Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 880 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nielisz i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 i 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22-413 Nielisz, Nielisz 279
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727 , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2015-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279 279
    22-413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, fax. 84 63 12 715
    REGON: 00054352200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugnielisz.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 880 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nielisz i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 i 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 880 000,00 zł, na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nielisz i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 i 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych Opis przedmiotu zamówienia: Zaciągnięty kredyt zostanie przeznaczony zgodnie z powołaną wyżej uchwałą na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nielisz i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 i 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych. 2. Warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia: 1)Kredyt będzie zaciągnięty w transzach wg potrzeb Kredytobiorcy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2015r. 2)Kredyt winien być przekazany na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w dniu następnym po złożeniu zapotrzebowania. 3)Spłata kapitału kredytu w 26 ratach kwartalnych do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku, w latach 2018 - 2024 4). Okres Kredytowania: 9 lat, 5). Spłata kredytu nastąpi wg zestawienia, w tym: - 2018- 100 000,00 zł w czterech równych ratach po 25 000,00 zł - 2019- 260 000,00zł w czterech równych ratach po 65 000,00 zł - 2020-140 000,00zł w czterech równych ratach po 35 000,00 zł - 2021-185 000,00zł w trzech równych ratach po 45 000,00 zł oraz czwarta w wysokości 50 000,00 zł - 2022-1 100 000,00zł w czterech równych ratach po 275 000,00 zł - 2023-800 000,00zł w czterech równych ratach po 200 000,00 zł - 2024-295 000,00zł w ratach w wysokości 155 000,00 zł oraz 140 000,00 zł. 6). Spłata odsetek miesięczna, począwszy od 2015 r. 7). Szczegółowe warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia ustalone są w Załączniku Nr 5, które będą załącznikiem SIWZ i stanowią ISTOTNE DLA ZAMAWIAJĄCEGO - KREDYTOBIORCY POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY JAKO WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 8). Zamawiający zastrzega sobie okres karencji w spłacie kapitału do 31.03.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zabezpieczenie kredytu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugnielisz.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach