Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000 PLN

Gmina Szczebrzeszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22-460 Szczebrzeszyn, Pl. T. Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6821095 , fax. 084 6821030
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczebrzeszyn
    Pl. T. Kościuszki 1 1
    22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie
    tel. 084 6821095, fax. 084 6821030
    REGON: 95036860600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczebrzeszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2009 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 223 poz.1655 z późniejszymi zmianami) tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002r Nr 72 poz.665 z późn.zm.) wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą być tylko Banki-utworzone zgodnie z przepisami ustawy i działające na podstawie zezwoleń uprawniających do wykonywania czynności bankowych; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a w szczególności zgodnie z art.128 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002r Nr 72 poz.665 z późn.zmianami) posiadają współczynnik wypłacalności na koniec ostatniego roku obrachunkowego nie mniejszy niż 8 % ; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a)ocena spełniania wszystkich warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wszystkich oswiadczeń i dokumentów o których mowa w pkt.5 SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia ;b)nie złożenie któregokolwiek z wymaganych oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie lub niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postepowania; c)wszelkie odstępstwa treści złożonej oferty od treści SIWZ będą również przyczyną odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy złożony wg wzoru - załącznik Nr 1 so SIWZ ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięxcy przed upływem terminu składania ofert-potwierdzający że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem ; 3.Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r-Prawo Bankowe(tekst jednolity Dz.U. z 2002r Nr 72 poz.665 z późn.zm.) ; 4.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentówrejestrowych; 5.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 6.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek ZUS-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ, 8.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że otrzymał informacje konieczne do właściwego przygotowania oferty, akceptuje zaproponowane przez Zamawiającego warunki udzielenia kredytu, zobowiązuje się, że w przypadku wybrania jego oferty do zawarcia umowy kredytowej w miejscu i terminie zaproponowanym przez Zamawiającego, złożone wg wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczebrzeszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach