Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych

Gmina Szczebrzeszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22-460 Szczebrzeszyn, Pl. T. Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6821095 , fax. 084 6821030
  • Data zamieszczenia: 2015-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczebrzeszyn
    Pl. T. Kościuszki 1 1
    22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie
    tel. 084 6821095, fax. 084 6821030
    REGON: 95036860600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczebrzeszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych Warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia: 1)Uruchomienie kredytu następować będzie na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego na rachunek podstawowy budżetu, w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, realizowanych przez Bank w ciężar rachunku kredytowego. 2)Ostateczny termin uruchomienia /wykorzystania/ kredytu upływa z dniem 31 grudnia 2015 roku. 3) Spłata kredytu nastąpi w nw. kwotach i terminach 31 październik 2017 - 50.000,00 zł 30 listopad 2017 - 50.000,00 zł 31 grudzień 2017 - 50.000,00 zł 31 sierpień 2018 - 50.000,00 zł 31 październik 2018 - 50.000,00 zł 31 grudzień 2018 - 50.000,00 zł 28 luty 2019 - 50.000,00 zł 30 kwiecień 2019 - 50.000,00 zł 30 czerwiec 2019 - 50.000,00 zł 31 lipiec 2019 - 50.000,00 zł 31 sierpień 2019 - 100.000,00 zł 30 wrzesień 2019 - 50.000,00 zł 31 październik 2019 - 100.000,00 zł 30 listopad 2019 - 50.000,00 zł 31 grudzień 2019 - 100.000,00 zł 31 styczeń 2020 - 50.000,00 zł 28 luty 2020 - 50.000,00 zł 31 marzec 2020 - 50.000,00 zł 30 kwiecień 2020 - 50.000,00 zł 31 maj 2020 - 50.000,00 zł 30 czerwiec 2020 - 50.000,00 zł 31 lipiec 2020 - 100.000,00 zł 31 sierpień 2020 - 100.000,00 zł 30 wrzesień 2020 - 100.000,00 zł 31 październik 2020 - 100.000,00 zł 30 listopad 2020 - 100.000,00 zł 31 grudzień 2020 - 100.000,00 zł Spłata odsetek miesięczna, począwszy od 2015 r. odsetki od kredytów naliczane będą na bieżąco od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne co miesiąc do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie przesłanego przez bank zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek, począwszy od października 2015 roku 4)Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni. 5)Okres karencji w spłacie kapitału do 31.10.2017r. w trakcie której spłacane są jedynie odsetki od kwoty zaciągniętego kredytu. 6)Koszty obsługi kredytów stanowią: -oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów na rynku międzybankowym, z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy ( miesiąc ), za który naliczane będą odsetki oraz stałej w trakcie trwania umowy marży Wykonawcy ustalonej na podstawie złożonej oferty. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu, w całym okresie kredytowania, Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, - prowizja - liczona jako % od kwoty zaciągniętego kredytu. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem i obsługą kredytu. 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ( opłat, prowizji ) 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ( opłat i prowizji ) i konieczności informowania wykonawcy o tym fakcie 9)Zamawiający zastrzega sobie prawo (po uzyskaniu zgody wykonawcy) zmiany umowy kredytowej w zakresie harmonogramu spłat. Ewentualne zmiany umowy kredytowej w zakresie harmonogramu spłat, dotyczą przesunięć terminów spłat w całym okresie kredytowania a nie tylko w obrębie jednego roku, dokonywane będą w zgodzie z obowiązującymi przepisami, na zasadach określonych w umowie kredytowej i wymagać będą formy pisemnej. Zmiana harmonogramu spłat nie może spowodować zmiany oprocentowania kredytu; 10)Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu przesunięcia terminu spłaty raty kapitałowej w okresie kredytowania. 11)Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowi: weksel własny in blanco, wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji, podpisane przez Burmistrza Gminy wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy 12)Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 kodeksu postępowania cywilnego 13)W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin uruchomienia transzy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.szczebrzeszyn.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach