Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych. 2. Walutą kredytu będzie złoty polski. 3. Kwota kredytu – do 7.000.000,00 PLN (słownie: siedem milionów złotych 00/100). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części lub całości kwoty kredytu. 5. Rozpoczęcie spłaty rat kapitałowych – od dnia 31 marca 2021 r. 6. Spłata kapitału – w 20 ratach kwartalnych, płatnych następująco: 1) 16 rat po 250.000,00 PLN płatnych na koniec każdego kwartału w latach 2021-2024, 2) 4 raty po 750.000,00 PLN płatne na koniec każdego kwartału w roku 2025. 7. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych przy czym: 1) odsetki za rok 2020 zostaną zapłacone w dniu 31 marca 2021 r., 2) odsetki za kolejne okresy spłacane będą na koniec kolejnych kwartałów, przy czym okres odsetkowy obejmować będzie pełny kwartał (pełne trzy miesiące). 8. Odsetki będą naliczane tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia. 9. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę lub dzień ustawowo uznawany za wolny od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity – Dz. U. z 2015 r., poz. 90 z późn. zm.) to spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 10. Zabezpieczenie kredytu preferowane przez zamawiającego – brak zabezpieczenia lub weksel własny „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 11. Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 12. Wszystkie rozliczenia między wykonawcą a zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, jak również na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity - Dz. U. z 2019r., poz. 2357 z późn. zm.) lub dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ww. ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, wykonawca składa oświadczenie, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zamawiający będzie żądał przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Postanowienia pkt 1 -2 stosuje się odpowiednio do innych podmiotów. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie - Załącznik nr 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie - Załącznik nr 4 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający samodzielnie pobierze wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty (Załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Jeżeli wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, to zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne (Załącznik nr 3 do SIWZ). 8. Wraz z ofertą wykonawca składa: 1) oświadczenia wymienione w SIWZ; 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy); 3) zobowiązania (Załącznik nr 6 do SIWZ) innych podmiotów (o ile dotyczą); 4) harmonogram spłaty kredytu sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego FORMULARZ CENOWY – Załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na na platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach