Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2013-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    kredyt długoterminowy złotowy, kwota kredytu 3 626 691,00 (słownie: trzy miliony sześćset dwadzieścia sześć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt jeden złotych), okres kredytowania: 91 miesięcy. Dokumenty wymagane od Zamawiającego w celu ustalenia zdolności kredytowej są do wglądu w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 14:00 , po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. Krystyną Chmurą. Określenie terminów i warunków: uruchomienie kredytu może nastąpić w transzach lub w całości po podpisaniu umowy na pisemny wniosek Gminy określający wysokości zapotrzebowania, zapotrzebowane środki zostaną przelane na konto podstawowe w banku prowadzącym rachunek bieżący Gminy, w przypadku nie wykorzystania całej kwoty kredytu w roku budżetowym dopuszcza się możliwość zawarcia aneksu do umowy kredytowej w sprawie wykorzystania pozostałych transz w następnym roku budżetowym, kredyt może być wykorzystany na finansowanie i zrefundowanie rozchodów, oprocentowanie - według stopy procentowej WIBOR 3M + marża, WIBOR 3M według notowania ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy jest podstawą określenia wysokości oprocentowania w danym kwartale, w przypadku gdy w danym dniu nie ustala się stawki WIBOR 3M - przyjmuje się stawkę z dnia poprzedzającego, w którym było ostatnie notowanie (stawka referencyjna WIBOR 3M będzie się zmieniać w cyklach kwartalnych) ostatnia rata do 31.12.2020 r. Spłata odsetek: odsetki za rok 2013 płatne w 5 równych ratach: 31.01.2014 r., 28.02.2014 r., 31.03.2014 r., 30.04.2014 r., 31.05.2014 r., pozostałe odsetki płatne w okresach kwartalnych, do 20 dnia następnego miesiąca po zakończeniu kwartału. Prowizja przygotowawcza banku - płatna jednorazowo do 31.12.2013 r. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny In blanco oraz deklaracja wekslowa. kres karencji - pierwsza spłata kapitału 31.03.2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 91 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach