Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2013-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
kredyt długoterminowy złotowy, kwota kredytu 3 626 691,00 (słownie: trzy miliony sześćset dwadzieścia sześć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt jeden złotych), okres kredytowania: 91 miesięcy. Dokumenty wymagane od Zamawiającego w celu ustalenia zdolności kredytowej są do wglądu w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 14:00 , po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. Krystyną Chmurą. Określenie terminów i warunków: uruchomienie kredytu może nastąpić w transzach lub w całości po podpisaniu umowy na pisemny wniosek Gminy określający wysokości zapotrzebowania, zapotrzebowane środki zostaną przelane na konto podstawowe w banku prowadzącym rachunek bieżący Gminy, w przypadku nie wykorzystania całej kwoty kredytu w roku budżetowym dopuszcza się możliwość zawarcia aneksu do umowy kredytowej w sprawie wykorzystania pozostałych transz w następnym roku budżetowym, kredyt może być wykorzystany na finansowanie i zrefundowanie rozchodów, oprocentowanie - według stopy procentowej WIBOR 3M + marża, WIBOR 3M według notowania ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy jest podstawą określenia wysokości oprocentowania w danym kwartale, w przypadku gdy w danym dniu nie ustala się stawki WIBOR 3M - przyjmuje się stawkę z dnia poprzedzającego, w którym było ostatnie notowanie (stawka referencyjna WIBOR 3M będzie się zmieniać w cyklach kwartalnych) ostatnia rata do 31.12.2020 r. Spłata odsetek: odsetki za rok 2013 płatne w 5 równych ratach: 31.01.2014 r., 28.02.2014 r., 31.03.2014 r., 30.04.2014 r., 31.05.2014 r., pozostałe odsetki płatne w okresach kwartalnych, do 20 dnia następnego miesiąca po zakończeniu kwartału. Prowizja przygotowawcza banku - płatna jednorazowo do 31.12.2013 r. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny In blanco oraz deklaracja wekslowa. kres karencji - pierwsza spłata kapitału 31.03.2016 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 91 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat kalendarzowych, tj. od 12 lipca 2016r. do 11 lipca 2021r
Dodano: 2016-06-01 - obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy
Dodano: 2015-08-28 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim.
Dodano: 2015-07-20 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/IV.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/III.2014
Dodano: 2014-11-03 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty rat otrzymanych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP 271.74/II.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/I.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2014-10-22 - Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Dolnośląskiemu Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu kredytu obrotowego odnawialnego w wysokości 1.000.000,- na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne,
Dodano: 2013-11-04 - Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa bankowa Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w okresie 3 lat od daty podpisania umowy wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne.
Dodano: 2013-09-09