Urząd Miejski w Chojnowie ogłasza przetarg
- Adres: 59-225 Chojnów, Pl. Zamkowy 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8187840
- Data zamieszczenia: 2015-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Chojnowie
Pl. Zamkowy 1 1
59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8187840
REGON: 00052503300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu: Gminy Miejskiej Chojnów, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim oraz obsługa budżetu jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Chojnów tj: - Szkoła Podstawowa nr 3 w Chojnowie, - Szkoła Podstawowa nr 4 w Chojnowie, - Gimnazjum nr 1 w Chojnowie, - Gimnazjum nr 2 w Chojnowie, - Przedszkole Miejskie nr 1 w Chojnowie, - Przedszkole Miejskie nr 3 w Chojnowie, - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnowie, - Warsztat Terapii Zajęciowej w Chojnowie, - Miejska Bibiloteka Publiczna w Chojnowie, - Muzeum Regionalne w Chojnowie, - Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Chojnowie, - Chojnowski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, - Urząd Miejski w Chojnowie - rachunek dochodów Urzędu - Urząd Miejski w Chojnowie - rachunek wydatków Urzędu - Organ Gminy - budżet w okresie od 1 października 2015 r. - 30 września 2019 r. obejmująca: - otwarcie i prowadzenie 15 rachunków bieżących i 30 rachunków pomocniczych (Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie ilości rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie trwania umowy), - otwarcie i prowadzenie rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych, - realizacja poleceń przelewu w tym, w systemie elektronicznym, - przyjmowanie wpłat gotówkowych w banku, oddziale, punkcie lub filii banku położonym na terenie miasta Chojnowa, przy zapewnieniu należytego bezpieczeństwa dla osób konwojujących gotówkę, - dokonywanie wypłat gotówkowych w Banku ,oddziale, punkcie lub filii banku położonym na terenie miasta Chojnowa, przy zapewnieniu należytego bezpieczeństwa dla osób konwojujących gotówkę, - potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy ( wyciągi) Ponadto obsługa bankowa obejmuje: 1) przyjmowanie wolnych środków na lokaty: wekendowe, tygodniowe i terminowe, 2) udostępnienie bezpłatnie systemu poprzez elektroniczne kanały dostępu co najmniej na dwóch stanowiskach komputerowych, umożliwiającego dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bezpośrednio z komputerów mieszczących się w siedzibie Zmawiajacego, 3) uruchamianie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym bez procedury kredytowej na warunkach określonych odrębną umową, którego oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Banku, zgodnie z ofertą, oraz zgodnie z zapisem uchwały budżetowej rady miejskiej na dany rok, 4) telefoniczne udzielanie informacji o stanie środków na rachunku, 5) przyjmowanie na lokaty wolne środki od kwoty 00,00 zł, 6) przyjmowanie zleceń Zamawiającego, w tym poleceń przelewu w systemie elektronicznym codziennie (oprócz sobót i niedziel) do godz.15.00 7) w okresie obowiązywania umowy Wykonawca: - oprocentuje rachunek bieżący Zamawiającego, - oprocentuje lokaty typu: lokaty, wekendowe, tygodniowe, terminowe, - Bank zobowiązany jest realizować dyspozycje rozliczeniowe w dniu ich złożenia przez dysponenta rachunku, natomiast wyciągi bankowe wraz z wtórnikami będą do dyspozycji Zamawiającego w dniu następnym do godz. 11.00 za dzień poprzedni, 8) zapewnienie usunięcia awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie 24 godz. od zgłoszenia takiej awarii. W przypadku zgłoszenia awarii w dzień poprzedzajacy święta, dni ustawowo wolne lub w dzień poprzedzajacy dni wolne od pracy u Zamawiajacego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii do godziny 12:00 dnia następnego po tych dniach wolnych. 9) zapewnienie Skarbnikowi dostępu (podglądu) do sald rachunków bankowych jednostek 10) w związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca nie będzie pobierał: -innych, niż uwzględnione w cenie oferty opłat i prowizji z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, -prowizji bankowych od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, -opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. od części niewykorzystanego kredytu, -opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych na rzecz Gminy i jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim, - opłat i prowizji bankowych z tytułu wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego i jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim , -opłat za rozpatrzenie wniosku kredytowego, -opłat za wydanie opinii i historii rachunków bankowych 11) w związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca: -dokona bezpłatnej instalacji oprogramowania systemu bankowości elektronicznej, -dokona bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej, -nie będzie pobierał opłaty za korzystanie z elektronicznego systemu do rachunku bankowego, -nie będzie pobierał opłat od przelewów dokonywanych miedzy rachunkami bieżącymi i rachunkami pomocnicznymi Zamawiającego -nie będzie pobierał opłat za przelew do innego banku w wersji elektronicznej, -nie będzie pobierał opłat za udostępnienie codziennych wyciągów bankowych. -nie będzie pobierał opłat za wydanie zaświadczeń i opinii bankowych 2. Zamawiający przewiduje następujące ilości i wartości operacji: Lp. Czynność Jednostka miary Szacunkowa ilość (wartość)w Szacunkowa ilość miesiącu(wartość) w okresie 4 lat 48 m-cy 1. 2. 3. 4. 5. 1 otwarcie rachunku Ilość - szt. 45(jednorazowo) 45 2 prowadzenie rachunku Ilość - szt. 45 45 3 przelew do innego banku - w formie elektronicznej Ilość - szt 1705 48 x 1705 = 81 840 4 wplata gotówkowa przez osoby trzecie wartość - zł 1 000 48 x 1000 = 48 000 5 wpłata gotówkowa wartość - zł 600 000 zł 48 x 600 000 = = 28 800 000 6 wypłata gotówkowa wartość - zł 70 000 48 x 80 000 = = 3 840 000 7 zakup czeków Ilość - szt 7 48 x 7 = 336 8 odbieranie codziennych wyciągów w banku Ilość - szt 300 48 x 300 = 14 400 9 uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym wartość do 4 000 000 zł / rok - 3. Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia kredytu w żadnej formie. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umów bankowych stosowanych przez bank, ale z uwzględnieniem zapisów w SIWZ oraz w złożonej ofercie. UWAGA ! Zamawiający udostępnia następujące dokumenty finansowe: 1. Wykonanie budżetu za 2014 r. wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej; 2. Budżet na 2015 r. wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej; 3. Wieloletnia prognoza finansowa wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowj; 4. Sprawozdanie z wykonania budżetu za pierwszy kwartał 2015. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Efektywne oprocentowanie rachunku bieżącego oraz pomocniczych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat kalendarzowych, tj. od 12 lipca 2016r. do 11 lipca 2021r
Dodano: 2016-06-01 - obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy
Dodano: 2015-08-28 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/IV.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/III.2014
Dodano: 2014-11-03 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty rat otrzymanych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP 271.74/II.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/I.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2014-10-22 - Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Dolnośląskiemu Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu kredytu obrotowego odnawialnego w wysokości 1.000.000,- na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne,
Dodano: 2013-11-04 - Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa bankowa Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w okresie 3 lat od daty podpisania umowy wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne.
Dodano: 2013-09-09 - Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa bankowa Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w okresie 3 lat od daty podpisania umowy wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne,
Dodano: 2013-08-28