Przetargi.pl
obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy

Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-975 Sulików, ul. Pocztowa 7a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7210722 , fax. 075 7210722
  • Data zamieszczenia: 2015-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ sp. z o. o.
    ul. Pocztowa 7a 7a
    59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7210722, fax. 075 7210722
    REGON: 02022714200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suplaz-jrp.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamówienie obejmuje następujące usługi:1. Otwarcie i prowadzenie w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.): a)rachunku podstawowego Zamawiającego; b)rachunków pomocniczych Zamawiającego, w tym m.in.: rachunków dochodów własnych, rachunków sum depozytowych. 2.Przygotowanie i przekazywanie w formie elektronicznej wyciągów bankowych bieżąco po zaksięgowaniu dziennych obrotów, dotyczących rachunków bankowych wymienionych w punkcie III.1. SIWZ. 3. Podawanie w wyciągach bankowych lub innych zestawieniach dat, o których mowa w art. 60 § 1 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ): a)przy wpłacie gotówkowej - daty dokonanej przez kontrahenta wpłaty w banku, w placówce pocztowej, w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej; b)w obrocie bezgotówkowym - daty obciążenia rachunku bankowego lub rachunku w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej kontrahenta na podstawie polecenia przelewu. Przy czym podawanie daty dotyczyć będzie rachunków bankowych wymienionych w punkcie III.1. SIWZ. Wykonawca zapewni przygotowanie wyciągów bankowych w formie papierowej najpóźniej do godz. 10:00 następnego dnia roboczego - jeżeli nie będzie mógł spełnić warunku zapisanego w punkcie III.2. SIWZ. 4.Realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, zarówno zleceń złożonych elektronicznie, jak i papierowo: a)wykonywanie dyspozycji Zamawiającego - polecenia przelewu w złotych, kierowane do banków krajowych przekazane: -w formie elektronicznej realizowane będą w dniu ich złożenia najbliższą sesją Eliksir, -przy użyciu dokumentu papierowego do godz. 14:00 realizowane będą w dniu ich złożenia, po godz. 14:00 realizowane będą w pierwszym roboczym dniu, b)wykonywanie dyspozycji Zamawiającego - polecenia przelewu w złotych, kierowane do banków zagranicznych realizowane będą w dniu ich złożenia najbliższą sesją. Główną formą regulowania płatności są przelewy elektroniczne. W 2014 roku wykonano ok. 1 260 sztuk przelewów elektronicznych. Przelewy do banków krajowych stanowiły ok. 100% realizowanych przelewów. 5.Wypłaty gotówkowe z rachunku Zamawiającego generalnie realizowane będą w dniu złożenia dyspozycji, a: a)dyspozycja wypłaty kwoty powyżej 25.000,00 zł zostanie zgłoszona przez Zamawiającego na 3 dni wcześniej w oddziale banku, w którym nastąpi realizacja transakcji, b)gotówka do wypłaty zostanie przygotowana według specyfikacji złożonej przez Zamawiającego. 6.Świadczenie usługi bankowości elektronicznej umożliwiającej realizację poniższych funkcji: a)wykonywanie poleceń przelewu w ramach dostępnych środków na rachunku bankowym; b)realizowanie zleceń płatniczych w złotych i walutach obcych; c)drukowanie obrotów dla rachunku podstawowego Zamawiającego; d)drukowanie wyciągów bankowych dla rachunków wymienionych w pkt. III.1. SIWZ; e)uzyskiwanie informacji z archiwum bankowego; f)tworzenie zbiorów danych kontrahentów, numerów rachunków i pozostałych dostępnych danych ewidencyjnych; g)przeszukiwanie zbiorów według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, kwoty i kryteriów możliwych do wyodrębnienia. 7.Świadczenie następujących usług: a)przyjmowanie wszelkich wpłat gotówkowych dokonywanych przez klientów na wszystkie rachunki Zamawiającego; Ilość wpłat w 2014 roku wyniosła około 3 300 sztuk./ lub przewiduje się, że ilość wszelkich wpłat gotówkowych wynosić będzie ok. 275 sztuk na miesiąc. b)przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizacja wypłat gotówkowych od Zamawiającego w PLN oraz w walutach obcych, ze wszystkich rachunków; c) telefoniczne informowanie o stanie środków na rachunku bankowym, jeżeli nie będzie możliwości sprawdzenia w systemie bankowym elektronicznie; d) przygotowywanie i wydawanie informacji bankowych w zakresie poszczególnych usług objętych przedmiotem zamówienia oraz sporządzanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a wydawanych na wniosek Zamawiającego. 8.Automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec dnia. Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczona będzie każdego miesiąca jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1 M z miesiąca bieżącego oraz współczynnika określonego w złożonej przez Wykonawcę ofercie. 9.Udzielanie Zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500.000,00 zł a)oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 1M, b)uruchomienie kredytu nastąpi w terminie maksymalnie 3 dni od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, c)środki z kredytu będą dostępne na rachunku Zamawiającego określonym w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, d)planowany okres kredytowania - 12 miesięcy (okres liczony od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), z możliwością odnawiania w okresach rocznych w terminie 5 lat, e)kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej; stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy, f)marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania, g)planowana spłata rat odsetkowych: miesięcznie od aktualnego zadłużenia, następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca, h)zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie: -weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Kredytobiorcę, Oświadczenie o poddaniu się egzekucji Kredytobiorcy Pełnomocnictwo do rachunku bieżącego założonego u Wykonawcy, hipoteka na nieruchomościach należących do Gmin - właścicieli Spółki Suplaz. Wartość zabezpieczenia ustalona zostanie na podstawie aktualnego operatu szacunkowego nieruchomości (nie starszy jak 3 lata), cesja praw z polisy ubezpieczeniowej nieruchomości. Wartość hipoteki ustalona według tej wyceny nie większa niż 200% wartości zabezpieczanej części kredytu. 10.Udzielenie kredytu obrotowego w kwocie 500.000 zł na spłatę zobowiązań: a)oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 3M, b)uruchomienie kredytu nastąpi w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, c)planowany okres kredytowania - 60 miesięcy (okres liczony od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), d)kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej; stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o marżę Wykonawcy, e)marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania, f)spłata kredytu następować będzie w 60 ratach miesięcznych i następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca, g)zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie: -weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Kredytobiorcę, Oświadczenie o poddaniu się egzekucji Kredytobiorcy, Pełnomocnictwo do rachunku bieżącego założonego u Wykonawcy, hipoteka na nieruchomościach należących do Gmin - właścicieli Spółki Suplaz. Wartość zabezpieczenia ustalona zostanie na podstawie aktualnego operatu szacunkowego nieruchomości (nie starszy jak 3 lata), cesja praw z polisy ubezpieczeniowej nieruchomości. Wartość hipoteki ustalona według tej wyceny nie większa niż 200 % wartości zabezpieczanej części kredytu. 11.Usługi nie wymienione w SIWZ będą świadczone według cen wynikających z taryfy opłat bankowych. 12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie wykonywania czynności bankowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suplaz-jrp.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach