Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa bankowa Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w okresie 3 lat od daty podpisania umowy wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne.

Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska 105
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
  • Data zamieszczenia: 2013-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
    ul. Grabiszyńska 105 105
    53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3349520, 410
    REGON: 00029429500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa bankowa Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w okresie 3 lat od daty podpisania umowy wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Kod CPV: 66.10.00.00-1 Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa bankowa Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w okresie 3 lat od daty podpisania umowy wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne, 2. Szczególne warunki zamówienia: 1) Prowadzenie rachunku, w tym otwarcie i prowadzeniu rachunków: - bieżącego - konto podstawowe - pomocniczych: zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, lokat terminowych sum depozytowych pozostałych w liczbie 12 oraz innych, otwieranych w razie potrzeby, których na dzień przygotowywania specyfikacji nie można było przewidzieć W ramach obsługi w/w rachunków będą wykonywane następujące czynności: a) prowadzenie rachunku bieżącego, b) prowadzenie rachunków pomocniczych, c) wpłaty i wypłaty gotówkowe, d) realizacja przelewów w formie papierowej i elektronicznej na rachunki w ramach banku oraz na rachunki w innych bankach (obecnie średnio 600 miesięcznie), e) sporządzanie wyciągów (dopuszczalna jest forma elektroniczna, jak i papierowa), f) wydawanie i realizacja czeków, g) obsługa wynagrodzeń pracowników na konta osobiste (obecnie ok. 850 miesięcznie), h) korzystanie z systemu bankowości elektronicznej, i) szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi wprowadzonego systemu bankowości elektronicznej, j) serwis systemu bankowości elektronicznej, k) przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych systemu bankowości elektronicznej w okresie obowiązywania umowy we wskazanych przez Zamawiającego miejscach i dogodnych dla niego terminach, l) wydawanie wszelkich opinii bankowych i zaświadczeń, m) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych - zarówno negocjowany, jak i automatyczny overnight oraz automatyczna lokata weekendowa n) wszystkie pozostałe czynności związane z bieżącym prowadzeniem w/w rachunków. o) Dla obliczenia kosztu prowadzenia i obsługi rachunków należy przyjąć, że prowadzony będzie: - rachunek bieżący i 12 rachunków pomocniczy na których * średnia wartość wypłat gotówkowych wynosi 115.000 zł miesięcznie, * średnia liczba wypłat gotówkowych wynosi 5 miesięcznie - wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń w ilości 6 szt. w każdym roku. p) Wpłaty gotówkowe mają charakter incydentalny. q) Świadczenie usług z zakresu bankowości elektronicznej (usługa typu home banking) ma umożliwić realizację zleceń płatniczych (krajowych i zagranicznych), dla wszystkich rachunków bankowych otwartych dla Zamawiającego, a w szczególności: - składanie poleceń przelewu, - dokonywanie przeglądu sald i innych informacji dotyczących rachunków, - zachowanie poufności dokonywanych transakcji, - przeglądanie transakcji archiwalnych z uwzględnieniem daty realizacji i kwoty transakcji, - wyszukiwanie dokonanych operacji po poszczególnych elementach przelewu: kwota, data, kontrahent itd., - możliwość sprawdzania sald posiadanych rachunków bankowych (objętych zamówieniem), - generowanie raportów/zestawień obejmujących czynności/operacje dokonane w danym dniu, - eksport i import danych do i z systemu finansowo - księgowego Zamawiającego, - ściąganie wyciągów bankowych, - możliwość uzyskania potwierdzenia zrealizowanych przelewów. W przypadku wystąpienia awarii systemu Wykonawca gwarantuje możliwość korzystania z usługi typu teleserwis umożliwiającej telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunków. 2) Kredyt obrotowy w rachunku bieżącym: a) wysokość kredytu - 2.300.000,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta tysięcy złotych 00/100), b) w okresie umowy bank, z tytułu udzielenia i spłaty kredytu, nie będzie pobierał żadnych innych, dodatkowych prowizji i opłat, poza określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia c) miesięczna spłata odsetek - odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca (Kredytodawca) nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu. Odsetki będą obciążały rachunek bieżący na koniec każdego miesiąca. d) prowizja od udzielonego lub odnowionego kredytu płatna będzie jednorazowo co roku (w dniu udzielenia oraz w dniu odnowienia kredytu) e) bank nie będzie pobierał prowizji za administrowanie kredytem oraz za gotowość f) f) zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, przelew wierzytelności z tytułu umowy 03-1-3101055-01-2013-01 o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - Leczenie Szpitalne albo sądowy zastaw rejestrowy dotyczący ww. umowy. g) Oprocentowanie kredytu będzie zmieniało się codziennie odpowiednio do stawki odniesienia równej stawce WIBOR O-N. Bank nalicza odsetki codziennie od kwoty kredytu wykorzystanego tj. pozostającego do spłaty. Dla celów obliczania oprocentowania w umowie przyjmuje się, że każdy miesiąc liczy rzeczywistą liczbę dni, a rok 360 dni..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zmawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach