Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na modernizację dróg gminnych

Wójt Gminy Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, 62/5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7961551 , fax. 025 7981118
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Stanin
    62/5 62/5
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. 025 7961551, fax. 025 7981118
    REGON: 00054345600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na modernizację dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego Gminie Stanin na modernizacje dróg gminnych. 1. Kwota udzielonego kredytu - 1 400 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych) 2. Okres spłaty kredytu - 8 lat (od 2013 roku do 2020 roku). 3. Spłata kredytu następować będzie kwartalnie do ostatniego dnia każdego kwartału. 4. Spłata kapitału rozpocznie się 1 stycznia 2013 roku i trwać będzie do 31 grudnia 2020 roku, rocznie cztery raty w wysokości 43 750,00 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych) w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału. Raty kapitału stałe przez cały okres kredytowania. 5. Spłata odsetek następować będzie kwartalnie, pierwsza spłata raty odsetek nastąpi w IV kwartale 2012r. ( do ostatniego dnia IV kwartału 2012r.). 6. Wykonawca uruchomi kredyt do dyspozycji Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy. Wypłata kwoty kredytu nastąpi w jednej transzy. 7. Naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu. Odsetki będą naliczane kwartalnie od kwoty aktualnego zadłużenia. 8. Do wyliczania odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w roku (365 lub 366). 9. Koszt obsługi kredytu: a. Oprocentowanie kredytu - oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału poprzedzającego kwartał bieżący, powiększoną o stała w trakcie trwania umowy kredytu marżę banku. Marża powinna zawierać wszystkie koszty związane z obsługą kredytu, jej wysokość jest stała i wiążąca w całym okresie kredytowania. b. Prowizja - wyrażona procentowo i kwotowo w zł, która powinna zawierać wszystkie opłaty związane z udzieleniem kredytu. 10. W przypadku gdy ostatni dzień kwartału będzie dniem wolnym od pracy, to aktualizacja stopy zmiennej następować będzie w dniu płatności odsetek ostatniego roboczego dnia każdego kwartału. 11. Zamawiający nie przewiduje, poza oprocentowaniem i prowizją bankową, innych opłat z tytułu udzielenia kredytu. 12. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. O fakcie tym Zamawiający powiadomi bank na 7 dni przed planowaną datą spłaty kredytu lub jego części. 13. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny (in blanco) wraz z deklaracją wekslową. 14. Zamawiający przewiduje złożenie pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), stanowiącego załącznik do umowy oraz do deklaracji wekslowej. 15. W przypadku gdy dzień płatności odsetek i kapitału będzie przypadał w dniu wolnym od pracy, to odsetki i kapitał będą płatne w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu wolnym od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stanin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach