Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 3 426 400,00 zł na finansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Kurów

Gmina Kurów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-170 Kurów, ul. Lubelska 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8811777, 8811151, 8811071 , fax. 081 8811151, 8811777, 8811071
  • Data zamieszczenia: 2012-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurów
    ul. Lubelska 35 35
    24-170 Kurów, woj. lubelskie
    tel. 081 8811777, 8811151, 8811071, fax. 081 8811151, 8811777, 8811071
    REGON: 43101962600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 3 426 400,00 zł na finansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Kurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w roku 2012 na finansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Kurów, w kwocie 3 426 400,00 zł, (słownie: trzy miliony czterysta dwadzieścia sześć tysięcy czterysta zł 00/100). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Kwota kredytu: 3 426 400,00 zł. 2. Okres kredytowania: do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do dnia 31.12.2018 r. 3. Karencja w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do dnia 31.03.2013r. 4. Spłata kredytu następować będzie w ratach w następujących okresach: I rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.03.2013r. II rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.06.2013r. III rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.09.2013r. IV rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.12.2013r. V rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.03.2014r. VI rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.06.2014r. VII rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.09.2014r. VIII rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.12.2014r. IX rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.03.2015r. X rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.06.2015r. XI rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.09.2015r. XII rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.12.2015r. XIII rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.03.2016r. XIV rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.06.2016r. XV rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.09.2016r. XVI rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.12.2016r. XVII rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.03.2017r. XVIII rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.06.2017r. XIX rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.09.2017r. XX rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.12.2017r. XXI rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 31.03.2018r. XXII rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.06.2018r. XXIII rata 142 800,00 złotych spłata do dnia 30.09.2018r. XXIV rata 142 000,00 złotych spłata do dnia 31.12.2018r. 5. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 6. Oprocentowanie kredytu naliczane kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków. Spłata oprocentowania będzie następowała w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału. Do obliczenia kwoty oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. Pierwsza płatność oprocentowania w dniu 10.09.2012 r. Cena ofertowa, którą stanowią: - koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 3M z dnia 02.01.2012 r. w wysokości 4,99 %, powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy, - prowizja przygotowawcza Pp - prowizję kalkuluje Wykonawca. Prowizja przygotowawcza będzie naliczana od kwoty uruchomionego kredytu. 7. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić: - prowizja przygotowawcza, - oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczane dla każdego okresu odsetkowego w oparciu stawkę ustalaną na okres 3 miesięcy w wysokości stawki WIBOR 3M z 20 dnia ostatniego miesiąca każdego kwartału kalendarzowego lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do odsetek naliczonych począwszy od 25 dnia tego miesiąca, powiększoną o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 8. Zamawiający ma możliwość dokonania wcześniejszej spłaty całości lub części kapitału kredytu przed upływem końca terminu kredytowania, tj. przed dn. 31.12.2018r., w tej sytuacji oprocentowanie zostanie naliczone do dnia spłaty kredytu. Z tytułu wcześniejszej spłaty nie będą pobierane opłaty, prowizje i oprocentowania jak również inne dodatkowe koszty. 9. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat, prowizji, oprocentowania jak również opłat dodatkowych od niewykorzystanej części kredytu. 10. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel /in blanco/ wraz z deklaracją wekslową. 11. Realizacja dyspozycji kredytobiorcy następować będzie w formie bezgotówkowej na rachunek budżetu Gminy Kurów nr 47 8732 0000 0000 0055 2000 0002 12. Dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 13. Prognozowany termin uruchomienia kredytu: do dnia 28.02.2012r. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu - bez ponoszenia opłat, prowizji i oprocentowania z części niewykorzystanej kredytu jak również innych dodatkowych kosztów. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania całości lub część kredytu w ciągu trzech dni roboczych po złożeniu wniosku przez Zamawiającego określającego wielkość transzy. 16. Planowana wypłata kredytu nastąpi w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkurow.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach