Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 4 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762157 , fax. 082 5762377
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762157, fax. 082 5762377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 4 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 4 000 000 zł (słownie: cztery miliony złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw: Zadanie 1: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie wydatków inwestycyjnych. Zadanie 2: Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych w wysokości 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Krasnystaw, w tym na pokrycie zadania inwestycyjnego współfinansowanego ze środków unijnych pn. Dostosowanie Układu Komunikacyjnego Miasta Krasnystaw do potrzeb ruchu trans granicznego Polska - Ukraina (etap I) i Budowa ogólnodostępnych stref rekreacji dziecięcej w Krasnymstawie. 2. Okres kredytowania: Zadanie 1 do 31.12.2012 r. Zadanie 2: do 31.12.2010 r. 3. Zabezpieczenie terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4. Ewentualna kwota prowizji od udzielenia kredytu będzie pobrana jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. 5. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. 6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 7. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich. 8. Uruchomienie kredytu będzie odbywało się na podstawie dyspozycji zawierającej informację o wysokości transzy kredytu i terminie postawienia do dyspozycji przelewem na rachunek bieżący Zamawiającego. Planuje się, że kredyt będzie uruchomiony w transzach: Zadanie 1: - do 10.12.2009 r. - 2.000.000 zł Zadanie 2: - do 10.12.2009 r. - 2.000.000 zł 9. Zamawiający zastrzega, iż terminy uruchomienia transz mogą ulec zmianie. 10. Spłata kredytu nastąpi: a) w przypadku zadania 1 w10 ratach: w roku 2010 1 rata do 30.09.2010 r. 200 000 zł 2 rata do 31.10.2010 r. 200 000 zł w roku 2011 3 rata do 31.03.2011 r. 200 000 zł 4 rata do 30.06.2011 r. 200 000 zł 5 rata do 30.09.2011 r. 200 000 zł 6 rata do 30.11.2011 r. 200 000 zł w roku 2012 7 rata do 31.03.2012 r. 200 000 zł 8 rata do 30.06.2012 r. 200 000 zł 9 rata do 30.09.2012 r. 200 000 zł 10 rata do 31.12.2012 r. 200 000 zł b) w przypadku zadania 2 w dwóch ratach: w roku 2010 1 rata do 30.06.2010 r. 1.000 000 zł 2 rata do 30.11.2010 r. 1.000 000 zł 11. Przy obliczaniu kosztu kredytu wyjściowe wielkości będące podstawą ustalenia oprocentowania należy przyjąć w wartościach WIBOR 3M obowiązujących w dniu 28 października 2009 r., tj. 4,18%. 12. Odsetki należne naliczane są na każdy dzień korzystania z kredytu licząc od dnia jego udzielenia. Naliczenia odsetek dokonuje się w dniu 28 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłacanych odsetek Odsetki spłacane są w okresach trzymiesięcznych. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytodawcy. Jeżeli termin przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. 13. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 14. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, natomiast rok 365 dni. 15. W celu przeprowadzenia oceny możliwości finansowej Miasta Krasnystaw Zamawiający do SIWZ załącza następujące dokumenty: 1. Skonsolidowany bilans jednostki samorządu terytorialnego 2008 r. 2. Uchwała Nr 40/2009 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 16 kwietnia 2009 r. w sprawie opinii dotyczącej przedłożonego przez Burmistrza Krasnegostawu rocznego sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2008 r. 3. Uchwała Nr 41/2009 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 20 kwietnia 2009 r. w sprawie opinii do wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Krasnystaw o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Krasnegostawu z tytułu wykonania budżetu za 2008 r. 4. Uchwała Nr 15/2009 Składu Orzekającego RIO w Lublinie z dnia 4 września 2009 r. w sprawie opinii dotyczącej informacji Burmistrza Krasnegostawu o przebiegu wykonania budżetu miasta za I półrocze. 5. Uchwała Nr XXVI/187/2008 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 30 grudnia 2008 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta na 2009 r. 6. rb-nds kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2008 roku 7. rb - z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji poręczeń za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2008 roku 8. rb 27s miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 września roku 2009 9. rb 28s miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 września roku 2009 10. rb n kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za okres od początku roku do dnia 30 września roku 2009 11. rb nds kwartalne sprawozdanie o nadwyżce - deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 września roku 2009 12. rb z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za okres od początku roku do dnia 30 września roku 2009 13. Uchwała Nr XXXIII/247/2009 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 26 października 2009 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego 14. Uchwała Nr XXXIII/255/2009 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 13 listopada 2009 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. prowadzenie działalności zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. DzU z 2002 r., nr 72, poz. 665 ze zm.). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 3. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 4. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 1 do siwz); 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Ustawy Prawo Bankowe (tj. DzU z 2002 r., nr 72, poz. 665 z późn. zm.) lub dokumenty równoważne. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.2.1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach