Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 PLN (dwa miliony sto tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dorohusk w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg

  • Adres: 22-175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5661089 w. 20 , fax. 82 5661061
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
    ul. I Armii Wojska Polskiego 50 50
    22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
    tel. 82 5661089 w. 20, fax. 82 5661061
    REGON: 00053787500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dorohusk.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 PLN (dwa miliony sto tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dorohusk w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 PLN (dwa miliony sto tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dorohusk w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów. -formę zabezpieczenia kredytu długoterminowego stanowi weksel własny in blanco, -okres spłaty kapitału kwartalnie - od marca 2018 do listopada 2021 roku według harmonogramu spłaty zamieszczonego poniżej, -spłata odsetek- odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca, a ich spłata dokonywana będzie kwartalnie do 20 dnia miesiąca następującego po danym kwartale. Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek z tym, że Wykonawca ma obowiązek każdorazowo miesięcznie informować Zamawiającego o kwocie naliczonych odsetek, -spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych budżetu gminy w latach 2012-2021, -termin uruchomienia kredytu- jednorazowo w dniu podpisania umowy (nie później niż do 27 grudnia 2012r.) przelewem na rachunek Zamawiającego BS Leśniowice O/Dorohusk nr rachunku: 50 8195 0009 2002 0030 0025 0001 -naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia -oprocentowanie kredytu zmienne ustalane w oparciu o wskaźnik WIBOR 1M oraz marżę Wykonawcy obliczane od bieżącego salda, -waluta PLN -kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku, -Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, -HARMONOGRAM SPŁAT KAPITAŁU: 1) 2018r. kwota spłaty kapitału 300.000,00 PLN z czego: - 75.000,00 PLN do 31.03.2018r. - 75.000,00 PLN do 31.05.2018r. - 75.000,00 PLN do 30.09.2018r. - 75.000,00 PLN do 30.11.2018r. 2) 2019r. kwota spłaty kapitału 400.000,00 PLN z czego: - 100.000,00 PLN do 31.03.2019r. - 100.000,00 PLN do 31.05.2019r. - 100.000,00 PLN do 30.09.2019r. - 100.000,00 PLN do 30.11.2019r. 3) 2020r. kwota spłaty kapitału 700.000,00 PLN z czego: - 175.000,00 PLN do 31.03.2020r. - 175.000,00 PLN do 31.05.2020r. - 175.000,00 PLN do 30.09.2020r. - 175.000,00 PLN do 30.11.2020r. 4) 2021r. kwota spłaty kapitału 700.000,00 PLN z czego: - 175.000,00 PLN do 31.03.2021r. - 175.000,00 PLN do 31.05.2021r. - 175.000,00 PLN do 30.09.2021r. - 175.000,00 PLN do 30.11.2021r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach